- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- "vis hva som er bak din ctrl+v" leken.
"vis hva som er bak din ctrl+v" leken.
En liten forum "lek" til dette vell.
Denne er simpel, tør du kopiere hva du har klippet ut? Ctrl+V inn her for å vise hva du sist kopierte.
Vanlige forumregler holdes enda.
Ctrl+v= Lim inn for dem som ikke vet det.
Ctrl+c= kopier. Noen bruker disse snarveien andre bruker "kopier og lim inn" ved å bruke musen
Og får dem som ikke skjønner vites: LA VÆRE
Får starte jeg:
"Du skriver 467 bokstaver per minutt
Du har 78 riktige ord og
du har 21 feile ord. "
Fra post jeg skrev i stad.
Neste mann/Kvinne kjør på
Denne er simpel, tør du kopiere hva du har klippet ut? Ctrl+V inn her for å vise hva du sist kopierte.
Vanlige forumregler holdes enda.
Ctrl+v= Lim inn for dem som ikke vet det.
Ctrl+c= kopier. Noen bruker disse snarveien andre bruker "kopier og lim inn" ved å bruke musen
Og får dem som ikke skjønner vites: LA VÆRE
Får starte jeg:
"Du skriver 467 bokstaver per minutt
Du har 78 riktige ord og
du har 21 feile ord. "
Fra post jeg skrev i stad.
Neste mann/Kvinne kjør på
Postet 16.08.10 kl 00:50
Postet 16.08.10 kl 01:10
Postet 16.08.10 kl 02:01
http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=BR017_var
Link til en sele i nettbutikken til et hundeforum jeg viste en venn.
Link til en sele i nettbutikken til et hundeforum jeg viste en venn.
Postet 16.08.10 kl 02:12
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=51344
En link jeg la inn i ett annet forum. Periodic Table of Irrational Nonsense...
En link jeg la inn i ett annet forum. Periodic Table of Irrational Nonsense...
Postet 16.08.10 kl 06:05
Postet 16.08.10 kl 10:07
Postet 16.08.10 kl 17:37
Postet 16.08.10 kl 17:55
http://biltema.no/no/Sok1/Alle/?quicksearchquery=bensinfilter
Jeg har ikke bil
Ble tipset om å bruke bensinfilter på vanningssystemet i paludariumet mitt og lenket til denne siden på et reptilforum.
Jeg har ikke bil
Ble tipset om å bruke bensinfilter på vanningssystemet i paludariumet mitt og lenket til denne siden på et reptilforum.
Postet 16.08.10 kl 18:24
"Kunne ikkje sagt det betre sjølv enn ho Trine; „Ap som liksom skal ha et samfunn uten forskjell på fattig og rik. Og så klarer en å holde tannhelsen utenfor alle systemer som skal opprettholde en viss "balanse" i nettopp dette forholdet mellom lommebok og muligheter.” "
Haha. Sitat fra Partikollega.
Haha. Sitat fra Partikollega.
Postet 16.08.10 kl 19:28
Postet 16.08.10 kl 20:31
Postet 16.08.10 kl 21:24
Postet 16.08.10 kl 22:06
til info: det er lov å skrive flere ganger i tråden, MEN da skal trådens hoved prinsipp brukes! Altså ingen post uten å viste hva du har under ctrl+v! Men bruker du ctrl+v også skriver, så er det bare å poste så mye du orker...,kan ikke kopiere selv nå dessverre, skrkver fra mobilen, og har ikke noe kopier nå.
Postet 16.08.10 kl 22:47
Endret: 16.08.10 kl 22:49
Postet 16.08.10 kl 22:51
tusen takk! (fra omrokkering av ord i en setning jeg skrev i et annet forum for noen minutter siden...)
Måtte pliktskyldig legge inn en ny ctrl+v siden jeg ville poste litt skryt til trådstarter; må bare si at jeg synes dette var et artig påfunn, L177. Tråden om "hvor fort skriver du?" er også artig, men jeg har ikke turt å legge ut resultatet mitt.. hehe.. :o)
Måtte pliktskyldig legge inn en ny ctrl+v siden jeg ville poste litt skryt til trådstarter; må bare si at jeg synes dette var et artig påfunn, L177. Tråden om "hvor fort skriver du?" er også artig, men jeg har ikke turt å legge ut resultatet mitt.. hehe.. :o)
Postet 16.08.10 kl 23:03
opera for symbian... Enda på mobilen søkte etter nettleser. kjekt å høre at trådene faller litt i smak : D tenkte å legge inn litt morsome tråder her inne på akvaforum, mange som syntes slikt er litt artig, er selv en forum "veteran" vært på mange forumer i flere år, så noe tar du jo med deg. Har noen flere også, skal starte en ny lek snart, å den er veldig kjekk, og kan bli veldig morsom hvor det trengs at folk skriver å er kreativ bare å vente
Postet 16.08.10 kl 23:11
Postet 16.08.10 kl 23:15
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.474
Nyskjerigheten tok meg Trygve! :P
Men ingen skade skjedd , Like greit å få skrevet at man har lov å poste flere ganger så lenge man limer inn noe. Blir fort en død tråd vist ingen tror det er lov å poste flere ganger.
Nyskjerigheten tok meg Trygve! :P
Men ingen skade skjedd , Like greit å få skrevet at man har lov å poste flere ganger så lenge man limer inn noe. Blir fort en død tråd vist ingen tror det er lov å poste flere ganger.
Postet 16.08.10 kl 23:33
Postet 17.08.10 kl 01:04