Nye AF (side 3)

Registrer akvarium fra "Snarveier" ga en feil.
The error occurred in D:\inetpub\wwwroot\www-akvaforum-no\_forms\aquarium.cfm: line 112
Called from D:\inetpub\wwwroot\www-akvaforum-no\_forms\aquarium.cfm: line 1
Called from D:\inetpub\wwwroot\www-akvaforum-no\edit.cfm: line 155

Hva med å legge til en lenke til personlig tråd (dersom det finnes) i snarveier?
Kult
Jeg synes dette var kjempefint ;o) Men bruker ff jeg også, sliter med snarveiene, men det blir vel alltids noe slikt når ting endres og gjøres om, smører meg med tolmodighet. Bra jobba ;o) Kan bare så lenge gå via medlemslista og finne meg selv :o)
Trykk på F5, Bettina, da laster du siden helt på nytt. Holger har fikset feilen. Mine snarveier funket heller ikke før jeg gjorde det.
Det er kuttet vekk en del på høyre side på siden "Min profil". Siden vises ikke riktig.
Jeg bruker Firefox som nettleser. Er det andre som har det samme?

[External Image]
Plussmedlem
Humunuku
Registrer akvarium fra "Snarveier" ga en feil.

Fiksa
Hva med å legge til en lenke til personlig tråd (dersom det finnes) i snarveier?

God ide. Skal vurdere det
Plussmedlem
mona o
Det er kuttet vekk en del på høyre side på siden "Min profil". Siden vises ikke riktig. Jeg bruker Firefox som nettleser. Er det andre som har det samme?

Det er bildet du har lagt i teksten som er for bredt.
Det var ikke for bredt før...? Inntil i dag fungerte det...? Bildet har stått der i over ett år, uten at siden har blitt kappet av den grunn?
Holger Lockertsen
[QUOTE=hea]"Snarvei" knappen fungerer ikke her heller. FF. Dette står i adresselinjen: http://akvaforum.no/undefined

Kan du refreshe sida og prøve igjen no?

Nå fungerer det
Holger Lockertsen
[QUOTE=Lisbeth]Kjempestilig! Men den nye AF bruker litt tid på å fylle inn i bilde og tekstrutene på sidene når man hopper fra side til side, noe som gjør at det tar lengre tid å få lov til å legge inn nytt emne i tråder.

Har du gamal PC? Hvilken nettlesar?

Splitter ny maskin. Bruker explorer, versjon 8.

Merker at det rett og slett er litt tregere, sitter også litt fast når jeg skal skrolle nedover sidene.

Men jeg skal være tålmodig, det går seg nok til
Plussmedlem
mona o
Det var ikke for bredt før...? Inntil i dag fungerte det...? Bildet har stått der i over ett år, uten at siden har blitt kappet av den grunn?

Bildet var alltid for bredt, men før pressa det ut designet. Det gjorde det ikkje riktig. No er dette endra, og for breie bilda pressar ikkje ut designet slik at heile sida blir for brei.
på denne artikelen har den hvite bakgrunnen blitt borte.

kulefisk

vanskelig og lese sort skrift på sort bakgrunn

flere som opplever dette ?
Det gikk når jeg markerte teksten med musetasten, så jeg fikk grå bakgrunn og svart skrift (:
Plussmedlem
Kaiomann
på denne artikelen har den hvite bakgrunnen blitt borte. [URLBLOCK1] vanskelig og lese sort skrift på sort bakgrunn :) flere som opplever dette ?

Det er fiksa
Jeg forsøkte å linke til et annet, smalere bilde på profilen min. Da jeg gjorde det, forsvant hele bildelinken OG linken til en artikkel. Så nå er ingenting der.

ETTER-REDIGERT;
nå går det ikke an å legge inn noe som helst av linker eller noe i profilen! Jeg skriver det inn, lagrer og vips, så er det borte. Hva skjer? Profilen skal vel fungere som en slags mini-hjemmeside her på AF så jeg syns jo man skal kunne lage linker o.l. på profilen sin om man vil?
Ser at det er en skrivefeil på kunnskapssidene:

Stimfisk eller bøør være i grupper?
Må vel skiftes til bør?
Plussmedlem
mona o
Profilen skal vel fungere som en slags mini-hjemmeside her på AF så jeg syns jo man skal kunne lage linker o.l. på profilen sin om man vil? :)

Det er ikkje lov å bruke html lenger, men du kan bruke BBML. Dvs dei same kodane som i forumet for formattering og lenke, men bilde er ikkje tillatt i medlemsbeskrivelsen.
Fant en feil i plantebasen. Jeg var inne på http://akvaforum.no/plante.cfm?id=1107, som heter Aponogeton crispus. Da jeg klikket på det ene bildet der som viser blomsten til denne planten, havnet jeg plutselig på fiskebasen, art Apistogramma hoignei...? Her havnet jeg:
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1107&tab=3?=1969

Feil er det også når man vil over på plante- eller fiskeslekten man kikker på, og klikker på "familienavnet". Vanligvis havner man da på en liste over alle som f.eks. heter Apistogramma, eller som i dette tilfellet; en liste over alle planter som tilhører slekten Aponogeton. Når jeg klikket på Aponogeton fikk jeg bare opp dette:

"Søkte på genus Aponogeton

Ingen funnet. Søk på nytt"
Plussmedlem
Supert Mona. Feilane er fiksa!
Og siden du er så godt i gang. Dersom du klikker på fanen oppdrett på denne planten får du følgende "hilsen":
The error occurred in D:\inetpub\wwwroot\www-akvaforum-no\_inc\profiletab2.cfm: line 20
Called from D:\inetpub\wwwroot\www-akvaforum-no\_inc\profile.cfm: line 299
Called from D:\inetpub\wwwroot\www-akvaforum-no\plante.cfm: line 3

18 :
19 :
20 :
21 : #paragraphformat(replace(info.breeding, chr(13), "", "All"))#
22 :

Edit: Selve feilmeldingen glemte jeg.
Element BREEDING is undefined in INFO.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap