Kjøp av akvarieplanter via nettbutikk

Ettersom jeg bor på en liten og avsides plass der det er vanskelig å få kjøpt akvarieplanter, vurderer jeg å handle via nettbutikk.
Noen som har erfaringer å dele om dette??

Har vært inne på www.akvariekjellern.no og på www.aquamanias.no, men hadde vært kjekt å vite hvor andre akvarister handler planter på nett, og om kundene er fornøyde

Akvariereker.no sender planter. Har vært fornøyd med dem
Jeg har handlet planter fra aquamanias og vært veldig fornøyd med dem. Trivelig kar, som pakker ting godt og er grei å komunisere med.
Kjempefornøyd med både akvariekjelleren og aquamanias
Ta også en titt under rubrikk her på forumet, mye billige og flotte planter å få tak i privat
Det går helt fint å sende planter så lenge det ikke er frost. Pleier også å gå bra etter frosten har kommet, men da bør de ikke ligge lenge i postkassen utendørs.
Takk for tipsene Tenker jeg kommer til å prøve akvariekjellern
www.ebay.com
Her koster en plante bare noen få kroner, du får den i postkassa og om du ser etter, kan du få gratis frakt også
Se etter selgeren Aquaticmagic
Akvaforum.. Du kan jo se på annonsene her.
Ok.. Var mye fint der ja Er bare så dumt at det kan bli stoppet i toll på vei hjem til meg:-/
Jo, mulig at det kan skje, men jeg har handlet planter på ebay i hvertfall 50 ganger og har aldri fått stoppet forsendelsen. Faktisk en gang var planten forsinket i posten og den var ødelagt da jeg fikk den. Tok et bilde av den og sendte det på mail til selgeren og fikk øyeblikkelig pengene tilbake
Så bra da Er det noe prisgrense man bør holde seg til for å slippe unna tollen? Har hørt 200 kr, men vet ikke om det stemmer...
Jeg har holdt meg innenfor 200 kr rammen vanligvis men selv ikke da jeg tippet over 500-600 har jeg hatt noen problemer
Kan ikke si noe med sikkerhet om det, mulig det lureste er å handle rundt den 200 kroningen, og så heller gjøre det igjen etterpå
Sliter litt med å få tak i hva slags priser som Akvarieboden opererer med. De oppgir Gr.1,gr.2 og gr.3 priser men fortsatt gjenstår det en forklaring fra dem på hvilke planter som koster hva.
Litt merkelig igrunn?
Akvariekjellern AS sender planter over hele landet og garanterer for at plantene kommer velberget frem - også i vinterhalvåret om det ikke er kneggkaldt.

Sjekk nettbutikken på www.akvariekjellern.no
De sender-vi betaler. Også for vinterfrakta
Shanny Lix
www.ebay.com Her koster en plante bare noen få kroner, du får den i postkassa og om du ser etter, kan du få gratis frakt også :) Se etter selgeren Aquaticmagic ;)

Seriøst? Så kult egentlig ) Hvor lang tid tok det, og hvordan var kvaliteten egentlig?
Kinemor
Så bra da:-) Er det noe prisgrense man bør holde seg til for å slippe unna tollen? Har hørt 200 kr, men vet ikke om det stemmer...

bare prat med selgeren så fkriver han at verdien på pakken er under 200,-
har kjøpt mye akvarieutstyr fra ebay, eneste minus er ventetid
Tilfeldig bekjentskap
© Asbjørn Steinsrud
Reklame for plussmedlemskap