Går disse to "gjengene" sammen i samme akvarium?

jeg har et 200liter akvarium med disse fiskene i : 8 corydoras,5-20 ancitrus yngel,2 voksne hann ancistrus og en hunn. tre palettchiklider og 2 stk guramier.

også har jeg et lite et med disse fiskene i : 4 dalmantinermollyer, èn tigerbarbe, to sverdragere, en liten ottar(eller hva de små sugemalllene heter) og en liten fisk jeg ikke vet hva heter, men fredelig er den ivertfall.

jeg vil så gjerne ha dem i samme akvarium, -går det?

vil noen av dem spise mine eplesnegleyngel eller snegler generelt?

tusen takk for svar
Inaktiv bruker
Palettciklidene vil nok mest sannsynlig plage eplesneglene og til slutt drepe dem...

Utenom det, kommer jeg ikke på noe... :/

-Erik
da må jeg prøve å få solgt palettciklidene mine, -er blitt altfor glad i sløgg og sløgghild til at jeg vil kvitte meg med dem(mine kjempeepler pluss noen vanlige epler)

Hvor lite er det lille karet ditt?

Hvorfor ikke gjøre det om til et rent snegle (og evt reke) kar?

Den enslige ottoen og tigerbarben ville jeg uansett gitt bort til noen som har fler.
De er jo stimfisker
tenkte kjøpe meg noen ottoer til. og doffen(tigerbarben) har vært alene veldig veldig lenge, så er så redd for at om han kommer inn i en velletablert stim så blir han hakkepinnen for de andre. han er heldigvis ganske lett å "lese" om han trives eller ikke. han kom opp i det store karet idag, og virker som om han har funnet sin plass blandt korydorasene,hehe, litt vittig men virker som om han trives veldig. og han er den siste jeg vil kvitte meg med, jeg reddet han fra jobben for et par uker siden, har aldri hatt fisk før det, og nå har jeg ikke mindre enn 4 kar i stua(2 skal selges og 1 skal ut av stua).
sneglene er i 60 literen min til jeg får gitt bort de to/tre palettciklidene mine. vil gjerne ha alle i samme kar siden jeg bare skal ha det ene i stua

alle ble foresten forènt i samme kar idag av fiskene, og det går over all forventning eneste er de palettciklidene mine da som jeg ikke vil skal plage eplene mine....
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap