Er h*n syk?

Hei vi har en slørhale gullfisk som bare sitter å ser mot vinduet og det har den gjort i 30-60 minutt. Også vist jeg jager den litt bort så drar den tilbake igjen om noen sekunder, så ser den bare mot vinduet .. Er den syk eller
Inaktiv bruker
Hvis hun ikke har tegn til noen parasitter eller bakterier så er hun kanskje
trøtt eller synes det er spennende å se ut vinduet :p Du kan jo se hvordan det går.

Lykke til
Hvor mye plass har den? Og har du målt vannverdiene? Lite info til å si noe som helst.
Plussmedlem
Charlotte Ødegaard
Hvis hun ikke har tegn til noen parasitter eller bakterier så er hun kanskje trøtt eller synes det er spennende å se ut vinduet :p Du kan jo se hvordan det går. [B]Lykke til[/B]

Nei, jeg tror dessverre ikke den er trøtt eller syntes det er morsomt å se ut vinduet.

Jeg har et 225-liters akvarium til gullfisk i hovedsak, det er ikke dems adferd. De er i farten hele tiden!

Men som noen spurte om tidligre, hvor stort er akvariet? Hva er vannverdiene? Du må gi ut mye mer info om forskjellige ting når du spør slik. Det er umulig å gjette seg fram til.
110
Anders Kaste
[QUOTE=Charlotte Ødegaard]Hvis hun ikke har tegn til noen parasitter eller bakterier så er hun kanskje trøtt eller synes det er spennende å se ut vinduet :p Du kan jo se hvordan det går. [B]Lykke til[/B]

Nei, jeg tror dessverre ikke den er trøtt eller syntes det er morsomt å se ut vinduet.

Jeg har et 225-liters akvarium til gullfisk i hovedsak, det er ikke dems adferd. De er i farten hele tiden!

Men som noen spurte om tidligre, hvor stort er akvariet? Hva er vannverdiene? Du må gi ut mye mer info om forskjellige ting når du spør slik. Det er umulig å gjette seg fram til.

Jeg har 110 liter, men jeg/vi er nybegynner i akvarium så jeg vet ikke hva vannverdiene er ? Men er det nokk med 19-20-21 grader i vannet ?
Har du hatt akvariet lenge? Hvor ofte bytter du vann?
Maria H. M
Hei vi har en slørhale gullfisk som bare sitter å ser mot vinduet og det har den gjort i 30-60 minutt.

Jeg har lyst til å se bilde av en fisk som sitter...

Hvor lenge har du hatt fisken?
Hvis det kun er snakk om at fisken ser samme vei i 30 - 60 minutter så er det litt tidlig å bekymre seg over oppførselen.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap