Lite veggakvarie

Har skaffet meg et stilig lite veggakvarie. Men er det noe særlig med dyr/ fisk som vil overleve oppi dette? Noen tips triks?

http://shopzone.no/index.php?main_page=product_info&cPath=7&products_id=92
Finnes mange tøffe reker som kan ha det greit i et såpass lite kar. Fisker tror jeg at jeg ville ha droppet, det blir nok for lite.
Kult akvarie
Det er jo både fordeler og ulemper med vegg akvarie, men jeg må si jeg liker det.

Hadde vært fint med masse bilder. Ser også at de har et veggakvarie som er litt større, men også dyrere da! Lyst på et slikt selv.

Pøs på med bilder
Plussmedlem
I et så lite akvarium ville jeg aldri i livet hatt fisk! Noen dvergreker går kanskje greit.
Egentlig litt kult akvarium, og hvis du beplanter dette vakkert, og har reker oppi, kan det bli ganske så fint!

Lykke til
8,4 liter er ikke mye og det gjør det ikke noe bedre at dybden på karet er 11 cm. Vet ikke om dette er innvendige mål? Men ikke bruk det til fisk. Jeg studerte et slikt veggakvarium på et venteværelse. Dette var et stort veggakvarium, kanskje 40-50L. Det var fisk i dette karet som akkurat klarte å snu seg. Det eneste fiskene kunne gjøre var å svømme opp eller ned, ja og bortover. Nå er jeg ganske sær når det gjelder fisk og størelse på kar, jo større jo bedre. Mend ette veggkaret fikk jeg fullstendig klaus av å se på, ikke et pent syn

Velg noen pene snegler og noen hardføre dvergreker. Det spørs hvor mye det er igjen av de 8,4 literne når du har fyllt opp med sand og inventar...
Hmm, da får jeg prøve meg på planter og reker Hadde veldig lyst til å ha fisk, men hvis ingen tror dette er lurt så dropper jeg det. Skal se om ikke jeg kan få ut noen bilder etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap