Lillestrøm og omegn akvarieklubb, storauksjon 6. mars

Lillestrøm og omegn akvarieklubb avholder storauksjon søndag 6. mars i Folkets hus.

Vi satser på fult hus denne gangen også!

Se loak.no for mer informasjon. Her vil også mer informasjon dukke opp den kommende tiden!
Noen som har tenkt å ta seg en tur eller?
"Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer " sier den uforskamede webleseren når jeg klikker på linken du la ut. Serverproblemer?
Informasjon om merking av objekter

Poser med fisk merkes med selgernummer, navn på latin, evt. populærnavn, antall og kjønn. Eks:

Selger nr. 1
Mikrogeophagus ramirezi
”Sommerfuglciklide”
1+2+0

1+2+0 betyr: 1 hann, 2 hunner og 0 yngel. På denne måten kan man enkelt lese antall og kjønn.

For poser med andre dyr merkes det med selgernummer, navn på latin, evt. populærnavn og antall (evt. kjønn).

Utstyr skal merkes med nødvendig informasjon og skal være sjekket på forhånd av selger. Varmekolber merkes med antall watt, filter merkes med antall liter per time osv. Ikke plasser klistrelapper over viktig informasjon på objektet.

---

Mer informasjon ligger på hjemmesiden. Siden er hjemme for øyeblikket, men den vil være i drift igjen i ettermiddag!
Siden er oppe og går igjen, bare for å ha det klart!

Jeg har begynt å rydde frem ting og tang til auksjonen allerede. Blir nok noe filtre, varmekolber, fôr og annet utstyr fra min side. Skal blant annet ta med et Eheim-filter.
Noen andre som skal ta turen og skal ha med noe spennende..

tenkte selv å ta turen men har ikke bil, ligger auksjon langt unna tog stasjonen??

hvis lokalet ligger gåavstand fra stajonen, så vurderer jeg å ta med:

afrikansk knivfisk,discus, sklaraer,L-103,L-191,panaquolus sp.,ancistrus vanlig/albino, rasbora,div, cory, røtter,filter...

det er snakk om ksnkje
Folkets Hus er innen gåavstand ja Kan bli litt kjølig med fisker da. Evt går det flere busser dit, som stopper på andre siden av gata. To busstopper fra togstasjonen. Sjekk f.eks. trafikanten, fra Lillestrøm bussterminal til Nannestadgata.
Klart
man kommer. Er begrenset hva det er plass til i karene nu men må jo se hva som er tilgjengelig og generelt hva som rører seg.
Hva har folk tenkt å ha med seg? Veldig spent på objektene på denne auksjonen!
Hvis lykken er med meg får jeg tullet meg oppover med

Javabregne, muligens på rot
JavamoseBolbitis heudeloti str XXL
[URL=https://aquarium-gardening.com/details.php?prodId=124&category=5&secondary=Background&keywords=]Cryptocoryne usteriana[/URL]
Echinodorus quadricostatus magdalensis
Shinnersia rivularis

Xiphophorus maculatus i friske farger med prikk
Xiphophorus milleri, bitteliten gylden og sjelden Platy med prikk
Neocaridinia heteropoda 'Sakura'

Skrekkelig bilde av en sprekkferdig Xiphophorus milleri med kavaler, vakker fisk!
[External Image]
Kan nevne noen lodd premier. Fluva Edge, fluval U2,Fluval U4 dette er bare litt av lodd fjellet.Og En godbit til GUL Tetra fotball,hehe
Glenn Kongstein
Og En godbit til GUL Tetra fotball,hehe

Ja får ta meg en tur og sponse bygde fotballen. hehehe

Men skal ikke kjøpe noe . lol,lol
Buskiz
Men skal ikke kjøpe noe . lol,lol

Hah, ja lykke til

Jeg har begynt å sulte meg selv, for her skal det spares penger. Denne gangen skal jeg IKKE sitte å grave i lommeboka, og måtte gi opp på bud fordi jeg mangler en femmer! Jeg drar med meg det jeg finner av ekstra utstyr og kar (kan blant annet nevne Cocoon no.2 fra Aquatic Nature, komplett)
Buskiz
Det er fler som har lyst på fotballen, så den blir det kamp om. Men at du ikke skal kjøpe noe, den trur jeg ikke helt på. Vi ses
Jeg kommer

jeg har tenkt å ta med meg:

pallett ciklide
platy
endlers guppy

og noe stæsj
Da har jeg rydda mer i akvarierotet, og funnet en del rekefôr, bettafôr, kokosnøtthuler og eikeblader. Og det blir nok fortsatt mer, jeg har en boks med ustyr igjen...
hadde tenkt å ta meg en tur på denne auksjonen, men hva er det som er til salgs som regel? mest fisk? og hvordan pleier prisnivået å være kontra kjøp i butikk? aldri vært på noen form for auksjon serru
Prisen er svært ofte mye lavere enn i butikk. Man har muligheten til å gjøre noen skikkelige kupp! Det er mest fisk, men også en god del reker og snegler. I tillegg kommer det som oftest mye akvarier, varmekolber, filtre og annet utstyr. Jeg anbefaler deg å ta turen
Jeg skal ha med meg noe corydoras

C-140
CW 23
CW 010

Mulig noe mer også.
Har et lite overskudd av "afrikanske sandsnegler", noen som kan tipse meg om hvordan jeg pakker dem? De kom hit i filtervatt, det blir jo ikke spesielt festlig på storskjerm...
Tilfeldig bekjentskap
© Tony Darup
Reklame for plussmedlemskap