Fiske sammen setning i 43l

Hei hei.


Har et 43 liters kar jeg nylig starta opp(Pumpe fra et innkjørt kar så fisk i første dagen JIPPI ^^)

Går 1 kampfisk der nå, Da han måtte flyttes fra et av di andre karene pga en illsing palett ciklid(Lært leksa at di ikke går sammen med så mye ant en ancistruser og ann rolige bunnfisk O.o)

Lyst på en eller 2 fisker som spiser alger (2 ottoer kanskje?)

Og 6kulier?

vil 1 kampfisk
2 ottoer
6kulli bli for mye i 43 literen ?
Skal være 2 kjempe snegler av et slag oppi der også..


Eller noen som har noe ann tips til sammensetning? (_MÅ_ Kunne gå sammen med kampfisk)


Og er det noe spesielt jeg burde tenke på da jeg skal ha kulli ? (Ser mange sier blader i bunnen er must.. men syns det så så stygt ut...)


Lurer også på hva den svarte fisken med utestående øyne heter for noe i fiskebasen. Trodde di het teleskopfisk men finner di ikke :P
-Sokken91
Plussmedlem
Sokken91
Lurer også på hva den svarte fisken med utestående øyne heter for noe i fiskebasen. Trodde di het teleskopfisk men finner di ikke :P -Sokken91

Hei.
Det er bare [URL=http://www.google.no/images?um=1&hl=no&biw=1276&bih=603&tbs=isch%3A1&sa=1&q=Carassius+auratus+black+moor&aq=f&aqi=&aql=&oq=]en variant [/URL]av gullfisk/slørhale.
Sokken91
vil 1 kampfisk 2 ottoer 6kulli bli for mye i 43 literen ? Skal være 2 kjempe snegler av et slag oppi der også..


Skulle gå fint det. Burde være flere ottoer, i alle fall et par til

Sokken91
Og er det noe spesielt jeg burde tenke på da jeg skal ha kulli ? (Ser mange sier blader i bunnen er must.. men syns det så så stygt ut...)


Det er ikke et must for kuhliiene å ha blader, men det er det som er naturlig for dem. det er et absolutt must at de har masse gjemmesteder og helst typen de kan smyge under. Jeg kombinerer blader og huler og har meget fornøyde kuhliier

Jeg forstår egentlig ikke at noen kan syns det er stygt med det som er naturlig?
jeg elsker å vise fram mine kuhliier i bladene og regner med det sikekrt er noe du har sett før http://www.youtube.com/watch?v=BN5q-nQswlA

Les forøvrig artikkelen Akvarium for fiskenes skyld? Kanskje du bytter mening
Lisbeth
[QUOTE=Sokken91] vil 1 kampfisk 2 ottoer 6kulli bli for mye i 43 literen ? Skal være 2 kjempe snegler av et slag oppi der også..


Skulle gå fint det. Burde være flere ottoer, i alle fall et par til

Sokken91
Og er det noe spesielt jeg burde tenke på da jeg skal ha kulli ? (Ser mange sier blader i bunnen er must.. men syns det så så stygt ut...)


Det er ikke et must for kuhliiene å ha blader, men det er det som er naturlig for dem. det er et absolutt must at de har masse gjemmesteder og helst typen de kan smyge under. Jeg kombinerer blader og huler og har meget fornøyde kuhliier

Jeg forstår egentlig ikke at noen kan syns det er stygt med det som er naturlig?
jeg elsker å vise fram mine kuhliier i bladene og regner med det sikekrt er noe du har sett før http://www.youtube.com/watch?v=BN5q-nQswlA

Les forøvrig artikkelen Akvarium for fiskenes skyld? Kanskje du bytter mening Hm, Får vel skaffe noe blader til kulliane da jeg skal ha det ^^, Virker som di vil trivves bedre med det :P

Sokken91
[QUOTE=Lisbeth][QUOTE=Sokken91] vil 1 kampfisk 2 ottoer 6kulli bli for mye i 43 literen ? Skal være 2 kjempe snegler av et slag oppi der også..


Skulle gå fint det. Burde være flere ottoer, i alle fall et par til

Sokken91
Og er det noe spesielt jeg burde tenke på da jeg skal ha kulli ? (Ser mange sier blader i bunnen er must.. men syns det så så stygt ut...)


Det er ikke et must for kuhliiene å ha blader, men det er det som er naturlig for dem. det er et absolutt must at de har masse gjemmesteder og helst typen de kan smyge under. Jeg kombinerer blader og huler og har meget fornøyde kuhliier

Jeg forstår egentlig ikke at noen kan syns det er stygt med det som er naturlig?
jeg elsker å vise fram mine kuhliier i bladene og regner med det sikekrt er noe du har sett før http://www.youtube.com/watch?v=BN5q-nQswlA

Les forøvrig artikkelen Akvarium for fiskenes skyld? Kanskje du bytter mening Hm, Får vel skaffe noe blader til kulliane da jeg skal ha det ^^, Virker som di vil trivves bedre med det :P



Får man Otocinclus vittatus i vanelige dyrebutikker? :P
Lisbeth
[QUOTE=Sokken91] vil 1 kampfisk 2 ottoer 6kulli bli for mye i 43 literen ? Skal være 2 kjempe snegler av et slag oppi der også..


Skulle gå fint det. Burde være flere ottoer, i alle fall et par til

Sokken91
Og er det noe spesielt jeg burde tenke på da jeg skal ha kulli ? (Ser mange sier blader i bunnen er must.. men syns det så så stygt ut...)


Det er ikke et must for kuhliiene å ha blader, men det er det som er naturlig for dem. det er et absolutt must at de har masse gjemmesteder og helst typen de kan smyge under. Jeg kombinerer blader og huler og har meget fornøyde kuhliier

Jeg forstår egentlig ikke at noen kan syns det er stygt med det som er naturlig?
jeg elsker å vise fram mine kuhliier i bladene og regner med det sikekrt er noe du har sett før http://www.youtube.com/watch?v=BN5q-nQswlA

Les forøvrig artikkelen Akvarium for fiskenes skyld? Kanskje du bytter mening

Jeg har noen cattapa blader, Kan jeg ta dem og brekke i litt mindre biter og lage en haug for kulliane? I stede for Eikeløv?
43 liter blir litt for lite for voksen fisk. Det passer best til reker, segler og fiskeyngel.
Doktor Dyregod
43 liter blir litt for lite for voksen fisk. Det passer best til reker, segler og fiskeyngel.
Er ikke for lite for kamfisken og sneglene ivertfall.. å heller ikke Otocinclus vittatus, og kuhlii skal også gå greit i et 40 liters kar... Så og si det er for lite for voksen fisk er fjas... om man har fisk som ikke blir så stor...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap