Sommertreff i oklungen 2011 (larvik akvarieklubb)

Sommertreff i Oklungen 2011

[URL=/kalender_item.cfm?id=2219]>> Les mer[/URL]
Vil bare legge til at dette er et treff som Morten Ask står for og ikke Larvik akvarieklubb.

Og desverre i år kan jeg ikke være der hele helga da jeg skal i bryllup. Men kommer innom på fredagen

Her bør man møte opp, store som små!
Jeg kommer, det blir første gang jeg er der, men gleder meg
Alle skal vel på sommertreffet?

Jeg har fått med meg samtlige av disse treffene, og det er et av de store høydepunktene i løpet av året i akvarienorge.

I år kommer Felipe Cantera fra Uruguay og holder foredrag for oss. Felipe har bodd 27 år i Sverige og snakker flytende svensk. Han er ekstremt kunnskapsrik på sin lokale fiskefauna i Uruguay, og har trolig med noen virkelig godbiter til auksjonen.

Det sosiale begynner fredag, men det er ikke noe faglig program før lørdag kveld, med to foredrag med Felipe, samt auksjon av sjelden fisk på søndag kl 12.00

Det oppfordres til bidrag til denne auksjonen da det er vesentlige kostnader ved å bringe foredragsholder fra den andre sden av kloden. Arransjementet er non-profit.

Alle er velkommen når som helst i løpet av helgen.

Mvh
Thor
Både jeg og jentungen gleder oss. Vi har vært på besøk hos Morten en gang tidligere, og alle dyrene var kjempespennende for en dyreglad jente. Håper bare været blir bittelitt bedre..
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap