Ancistrus

Jeg har 6 stk Ancistrus fra 2 forskjellige kull i 180-literen min. Er det for mye? Jeg fikk de som yngel, men de begynner å bli større og tøffere i trynet nå. Ser antydning til knuffing. Jeg har 2 røtter og flere hjemmesteder, men skulle kanskje laget noen huler? Er det noen som har tips til hvordan man kan lage enkle huler selv? Valg av material etc.? Potteskår fra potteplante, er det noe? Tips mottas med takk
I artikkelsamlinga er det flere artikler om hjemmelagede huler. Sikkert mye annet som kan brukes også, sissimor har laget noe gøy av avløpsrør, du finner det fra innlegg 17 og utover i denne tråden.

Om 6 stk maller er mye i 180 liter - iflg profilen din har du jo ikke noe annet som stuller rundt i bunnen, og ikke noen kjempemengde med voldsomt stor fisk som overbelaster fileteret. Personling synes jeg to spiser akkurat passelig med kostbare planter, og er bare sånn måtelig glad i å slamsuge :o)
Linda & Ove
I artikkelsamlinga er det flere [URLBLOCK1] om hjemmelagede huler. Sikkert mye annet som kan brukes også, sissimor har laget noe gøy av avløpsrør, du finner det fra innlegg 17 og utover i [URLBLOCK2] tråden. Om 6 stk maller er mye i 180 liter - iflg profilen din har du jo ikke noe annet som stuller rundt i bunnen, og ikke noen kjempemengde med voldsomt stor fisk som overbelaster fileteret. Personling synes jeg to spiser akkurat passelig med kostbare planter, og er bare sånn måtelig glad i å slamsuge :o)



Takk for tips! De artiklene skal jeg sjekke ut. Slamsuging begynner jeg å bli dreven på
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap