Tam på alna i oslo, service utenom det vanlige

I sommer hadde vi nok en dårlig erfaring med Akvariemagasinet på Løren. Etter at vår sønn på 5 fikk sitt første akvarium i januar har vi stadig følt oss lurt til å kjøpe utstyr og produkter som vi ikke trenger. Dråpen var en foringsautomat til nesten 1300 kroner. Da var det nok fra a mor som synes 1300 av guttens lille feriepengebudsjett var vell drøyt tatt i betraktning at vi for tiden kun har en slørhale. Akvariemagasinet nektet å ta tilbake automaten som kom upakket tilbake med kvittering dagen etter. Ikke kunne vi få en tilgodelapp heller. Vi måtte ta ut varer for 1300 der og da. Vårt lille hobbybruk trenger ikke varer i et slikt omfang på et år engang.
Jeg la automaten ut for salg her, og overraskelsen var stor da Tam på Alnasenteret ringte og tilbød oss å ta inn automaten. Dyrebutikken på Alnasenteret ga oss 1000 kroner for den og fikk seg dermed en ny og meget fornøyd kunde som gjerne kjører de ekstra minuttene for en hyggelig handel!
Tusen Takk Anders og Thomas hos Tam på Alna
Det var MEGET hyggelig gjort av TAM !

Tommel opp for slike opplevelser! Det trenger vi flere av i akvarienorge!
Akvariemagasinet er vel den mest beryktede butikken i Oslo

Og her
Haha, flott! Herlig løsning på slike situasjoner, dog jeg hadde nok kjeftet og gnelt en del ifra meg først hadde det vært meg. (altså på akvariemagasinet)
Det er helt utrolig hva de kan finne på å gjøre på Akvariemagasinet.
Det er jo helt utrolig at du har fått hjelp der i det hele tatt. Er man nybegynner har man ingen ting der å gjøre mener de som jobber der, og det kan hende de ikke gidder å snakke til deg en gang.

TAM PÅ ALNA er en butikk med mange koslige selgere. Der er jeg mye ... Slår av en prat om fisk og alle ting rundt. De har et bra utvalg også. Er til tider litt skuffet over saltvannsavdelingen .. men feskvann er stort sett veldig bra.
haha jeg blir så fristet til å besøke sånne steder når dere skriver slikt, føler at jeg må nesten oppleve det så jeg kan stå og lage en scene! :'D
Plussmedlem
Til den prisen så måtte den vel være av gull?
Har samme erfaring. Var innom Akvariemagasinet en gang i våres for å se og kanskje handle litt, men de 2 damene der snakket knapt nok norsk, og var overhode ikke interessert i å bli forstyrret av en kunde.

TAM Alna har bra utvalg og flinke selgere :o)
Har brukt TAM Alna primært til hundeting, og synes jo det er stas å komme til en butikk der betjeninga kjenner hunden min ved navn, og alltid har en godbit til overs til han
Nå skjønner jeg mer..
Ser at jeg ikke er alene her inne om å misslike denne drittbutikken men det som sjokkerer meg er at de får holde på slik i år etter år !! Boikott så vi får luket ut denne typen service !
Det er bare det at Akvariemagasinet er gode på reklame og det er synd at det ofte er de som er nye i gamet som det går utover. De kan fint skremme folk fra denne flotte hobbyen.
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2013
Reklame for plussmedlemskap