Kan noen svare meg???

Hei! jeg er ny her og har prøvd og legge ut et bilde av en av mine maller! Jeg er ikke helt sikker på hvilken type det er og hvilket kjønn det er, så håpet noen kunne hjelpe, men trur ikke jeg la ut på riktig sted! (tror dere finner d under mine bilder håper noen kan hjelpe! prøver å legge ut et bilde her også ..[External Image]
Er dette to forskjellige kjønn, i tilfelle, hvem er hvem?:)
Det ser ut som de liker seg godt sammen! Hadde først to oransjehvite, og de går ikke lenger sammen. hva er evt årsaken til det?[External Image]
Ser ut som en pleco. Ser du har et kar på 110L. Det er alt for lite for denne type fisk

Et tips for å få svar i forumet er å lage informativ overskrift. Kan noen svare meg med flere spørsmålstegn sier ingen ting om hva du lurer på, og kan oppfattes som frekt.

Lurer du på hva slags malle du har, så skriver du det i overskriften. Feks Hva slags malle er dette?
Ja dette er en pleco. Tråden med spørsmålet ditt er desuten postet i feil trådalternativ, personlige akvarietråder. ID av fisk ville vært en rett plass

[External Image]
Ok..jeg sa jo jeg var ny da, vet ikke helt åssen dette fungerer!
Astrix
Ok..jeg sa jo jeg var ny da, vet ikke helt åssen dette fungerer!

Hei igjen Astrix
Om du trykker på linken det står forum på og alle forum på startsiden for AF, finner du alle forumene. Der står det også forklart alt det og det forumet inneholder om jeg ikke husker feil

Det er knappene som ligger etter hverandre i grønnfarge, under der det står akvaforum ;- =)

Leif
LOFFA
[QUOTE=Astrix]Ok..jeg sa jo jeg var ny da, vet ikke helt åssen dette fungerer!

Hei igjen Astrix
Om du trykker på linken det står forum på og alle forum på startsiden for AF, finner du alle forumene. Der står det også forklart alt det og det forumet inneholder om jeg ikke husker feil

Det er knappene som ligger etter hverandre i grønnfarge, under der det står akvaforum ;- =)

Leif

...Takk,har funnet det ut nå har jo fått svar på det jeg lurte på her så har prøvd å slette men ser ikke ut til å fungere. Jaja
Du vil ikke senere kunne åpne en personlig tråd om denne tråden blir stående. Om du ønsker å slette tråden kan du sende en mail til dem som ordner med det. Nederst og helt i bunn av denne siden vi er på nå står det kontakt oss litt til venstre.

Fyll inn navnet ditt etc i feltene så ordner dem dette for deg, om dette er hva du ønsker

Leif
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap