Eleotris sp

Jeg kjøpte en fisk i dag som di i dyrebutikken kaldte Eleotris sp. jeg har søkt og lett etter denne på nettet men har ikke funnet den, ser ut som denne fisken ikke heter det. Fisken er ca.17 cm, i dyrebutikken sa di den kan bli mye større. fisken er gråbrun og ligner en steinbit. den har noe som ligner horn oppå nesen. fisken spiser reker, kokte og rå, den spiser alle fisker som den klarer å få inn i munnen.
[URL=http://www.google.no/search?q=Eleotris*&hl=no&rlz=1G1GGLQ_NONO315&biw=1280&bih=689&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=SsVvTvy2Hsv2sga4ufTwBg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CA0Q_AUoAQ]google søk[/URL]

Er mange typer av disse med dette navnet
Eleotris sp
vet men finner ingen bra sider om dem. har letet i mange timer idag. så lurte på om noen hadde egen erfaring fra den slags type fisk.
og som kunne komme med inspill som kunne hjelpe bla.
mat
temperatur
anbefalt størrelse akvarie
ph
går i lag me hvilke fisk?
ellers Takk for inspill!
Thor Egil Olsen
vet men finner ingen bra sider om dem. har letet i mange timer idag. så lurte på om noen hadde egen erfaring fra den slags type fisk. og som kunne komme med inspill som kunne hjelpe bla. mat temperatur anbefalt størrelse akvarie ph går i lag me hvilke fisk? ellers Takk for inspill!;)

Sånne ting er jo lurt å finne ut før man kjøper fisk. I alle fall fisk som dette som helt tydelig ser ut som en rovfisk...

De fiskene i bakgrunnen på bildet ditt blir nok mat for denne karen i alle fall
Spiser ikke
har snart hatt den i 1 helt døgn får den ikke til og spise.
Prøvde først med kokte reker som jeg var usikker på men måtte prøve,
nå har jeg kjøpt frosne scampi som di i dyrebutikken sa jeg skulle gi den, har slukket lyse for kvelden og satser på den får i seg noe mat !
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap