Går det ann? se selv

Så en annonse på finn nå og der er det noen som selger en 60l med 9- 10 store slørhaler og gullfisk, skal jeg legge ut link eller blir det dumt?? Se selv, nå ble jeg irritert...
Også en 15 l som selges med dette: Det er også ink. 5 steingrå malmer, 1 zebra malme, 1 steingrå Scalare, 1 blå Gurami.
Finn.no har mange triste dyrehistorier, både fisker, kattunger og andre dyr som folk er lei av og prøver å bli kvitt billigst mulig.
Plussmedlem
Ikke sikkert det er deres feil alltid, så man skal være litt forsiktig. Tenk dere hvor mange nybegynnere som har spurt dyrebutikken sin om råd og har hatt tillit til de som jobber der....
Jeg er jo klar over det, men er irriterende uansett om det er dyrebutikkene sin feil eller ikke...
Brunost
Så en annonse på finn nå og der er det noen som selger en 60l med 9- 10 store slørhaler og gullfisk, skal jeg legge ut link eller blir det dumt?? Se selv, nå ble jeg irritert...

Ikke gjør det. Jeg har selv lagt ut lenker her fra finn.no når jeg ser sånne stygge ting. Men fått "refs" fordi man ikke har lov til å henge ut folk

Og det skjønner jeg jo veldig godt. Bare vanskelig å huske på det i farta når man blir litt sjokkert over forholdene der ute
Det er jo håp for dyrene allikevel, siden de tross alt blir solgt. Fint at eiere innser at det kanskje er den beste løsningen. Forhåpentlig vis så er det noen med litt mer kunnskap og midler som overtar dem.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap