Storauksjon trondheim akvarieklubb 9/10 2011

Da nærmer det seg tiden for storauksjon igjen
Den vil være på Nidarvoll skole som sist og start klokken 12.
Innlevering av objekter fra klokken 10.
Man må ikke være medlem av klubben for å kjøpe eller selge.
Auksjonsregler kommer opp på hjemmesiden etterhvert.

Skal du ha med noe fint? Fortell om det i denne tråden og legg gjerne ut bilder
Gleder meg

Og vurderer å ta med platy og diverse reker...
For dere som ikke kjenner til hjemmesidene til Trondheim Akvarieklubb:

www.trondheimakvarieklubb.org
blir vel med noen skiferhuler herifra iallefall.
Da er auksjonsreglementet lagt ut på hjemmesiden.

De skiferhulene dine er flotte da de er tynne og relativt lette i forhold til andre jeg har sett.
Du har ikke noen bilder av rekene du skal selge sissimor?
ohr
Du har ikke noen bilder av rekene du skal selge sissimor?

Oi, det er ikke lett! Er ikke spesielt interessert i å bli tatt bilde av disse, men prøvde. Her kommer bilde av kirsebær med mye sakura i blodet, og grønne reker. Mulig jeg tar med blå reker også. Har ikke bilde av dem nå, men de er like dem i basen...
Hurra Mon tro hva rart jeg kommer hjem med denne gangen....

Jeg tar med tre stykk killier, han med to madamer som stadig legger egg. Aplocheilus lineatus Disse vakre fargeklattene er mye fotografert, se mitt profilbilde/avatar/bilde 7 og 8 i fiskebasen
Jeg tar med noen Heros severus
Blir enten par eller ungfisk. Obs bildene i fiskebasen viser flere Heros arter, min er den ekte munnrugende med tigerstriper langs hele siden og rødt på buken.
Har noen dårlige bilder:

Er det noen som kommer med naturlige scalarer i år?
Jeg er også svært intressert i "Apistogramma mix VF Brasilien" da min hippolytae hann er ensom.
ohr
Da nærmer det seg tiden for storauksjon igjen :-) Den vil være på Nidarvoll skole som sist og start klokken 12. Innlevering av objekter fra klokken 10. Man må ikke være medlem av klubben for å kjøpe eller selge. Auksjonsregler kommer opp på hjemmesiden etterhvert. Skal du ha med noe fint? Fortell om det i denne tråden og legg gjerne ut bilder :-)

Hadde vært veldig morsomt å vært på en slik auksjon, men det blir litt langt å kjøre 25mil. Men må si jeg er veldig fristet.

Kunne ha tatt med både vallisneria av flere typer, L144, og noe annen fisk (alt i min annonse .
Må vel tenke mer på det
Fant ut at det var fotballturnering for ungene samme dag, så da blir det auksjon en annen gang på meg.
hvis jeg får fanget noen neontetra så blir de med på aukjsonen.
Håper jeg får tid og anledning til å komme.
Da blir undertegnede auksjonarius i år.
Vet du om noen gullkorn som kommer i år da?

ikke lenge til det blir storauksjon nå!!

noen flere som har ryddet i skuffer og skap som har funnet noen godbiter ?
eller er det flere som løfter på gamle røtter og steiner i akvariumene som finner fisk de ikke husket de hadde som de ikke vil ha lengre ???
Æsj, jeg har ikke mulighet å komme meg, men hadde jeg hatt det ville jeg nok solgt unna mine to siste corydoras trilineatus og to siste corydoras aeneus. de trenger å komme hos sine egne arter, og hos meg stryker de alle med. :\
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap