Feriefor til reker?

Har noen sakura, grønn reke også en liten gjeng med indiske kloreker. Når jeg skal reise bort, hva kan jeg bruke som feriefor, og hvor lenge klarer de seg på det? Har hørt noen som bruker blader og har et lite filter som samler alger. Har naturligvis ikke klorekene sammen med sakura, ellers hadde klorekene ikke sultet. :p
Hvor lenge skal du være borte? Hvis du har et godt igangkjørt og godt beplantet kar, med litt alger, vil rekene alltids finne noe å pelle på noen dager
Hei igjen Trond og takk for hyggelig besøk
Var kanskje Catappa blader du tenkte på ?
Det er et blad du med stor fordel kan ha i rekekar ,tørkete løvetannblader er også fine til reker og her har de for noen dager ihvertfall.

Ellers er jo det jo en stor fordel med en god dott mose de kan finne mat i. Reker klarer seg som regel en god stund uten mat ,de skal er hva eksperter sier ,ikke fores hver dag .
Sølvi Gullaksen
Var kanskje Catappa blader du tenkte på ? Det er et blad du med stor fordel kan ha i rekekar ,tørkete løvetannblader er også fine til reker og her har de for noen dager ihvertfall.

At jeg ikke kom på det! Ser jo at rekene mine peller på catappabladene konstant
Selv takk til deg =) Hadde veldig mye fint å se på. =) Ja, ok... Ser de finner mye mat selv ja. De roter i mosen også har de fått et stort catappa blad å kose seg med. =)
Ikke bruk feriefor. Det er bare sløs med penger.

Bruk katappa blader og moser ,og ha nok alger til rekene.

I et godt innkjørt akvarie, å klarer rekene seg 2-3 uker uten mat. De finner alt i karet og de gnager på katappa bladet.
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap