Hvordan lage hjemmeside???

noen som vet hvordan man lager seg egen hjemmeside???
Janne
Søke på [URLBLOCK1] ;-)

gjorde det, men ble ikke noe klokere...8-P
koster det ALTID penger å lage egen hjemmeside???
men koster det liksom altid penger å lage seg hjemmeside???
tenkte liksom ikke å betale noe da jeg bare ville ha en hjemmeside der jeg kunne fortelle till om akvariehobbyen min og legge ut bilder og forskjllig
Hvorfor ha hjemmeside når en kan ha blogg??
Hjemmeside er egentlig litt avleggs synes jeg ;0) Blogg er mye lettere å bruke og vedlikeholde. Du kan opprette blogg gratis på blogg.no eller på blogspot.com
Bruker selv blogspot og er kjempe fornøyd med det.

Eller du kan ha en egen personlig akvarietråd her inne :0)
-Kamilla-
Hvorfor ha hjemmeside når en kan ha blogg?? Hjemmeside er egentlig litt avleggs synes jeg ;0) Blogg er mye lettere å bruke og vedlikeholde. Du kan opprette blogg gratis på blogg.no eller på blogspot.com Bruker selv blogspot og er kjempe fornøyd med det. Eller du kan ha en egen personlig akvarietråd her inne :0)

har blogg sjø

trondheimakvarieklubb.blogg.no ;o)
guppy-lennart
www.weebs.com

prøvde å lage meg side der men ble ikke helt som planlakt så tenkte å slette den å lage ny men finner ikke ut hvordan jeg sletter siden men....
vet du hvorden man gjør det?
hvis du har google konto så kan du lag gratis hjemmeside hos dem. ganske enkelt og heelt gratis når du logger inn på goolgekontoen din så står det helt øverst noen kategorier som epost osv. og blandt dem står det nettsteder, trykker du der så kan du opprette en hjemmeside
Maja Morling
hvis du har google konto så kan du lag gratis hjemmeside hos dem. ganske enkelt og heelt gratis :) når du logger inn på goolgekontoen din så står det helt øverst noen kategorier som epost osv. og blandt dem står det nettsteder, trykker du der så kan du opprette en hjemmeside :)

den er grei;D
Tilfeldig bekjentskap
© Emil Andre Rasmussen Engø
Reklame for plussmedlemskap