Slette/fjerne

Moderator: Jeg savner en funksjon der jeg kan slette/fjerne tråder som er inaktive, eller som man ikke ønsker å følge med i lenger. Tenker da på *FORUM->DINE INNLEGG*. går det an å lage noe sånt? Eller er det allerede en fungerende funksjon, men forbeholdt plus-medlemene?
hei,jeg hiver meg på her,,har samme spørsmål,men er + medlem,men skjønner ikke hvordan man sletter gamle poster på "min" profil.
Tror "dine innlegg" kun er en oppsummering av alle trådene du har vært innom og skrevet i.

Larsern : Du går inn på din personlige tråd(Hei jeg trenger noen tips). Under hvert av innleggene finner du en admin-meny med 2 valg :
Endre eller slette innlegget.
PS ! Kan vel bare gjøres i din personlige tråd.
gå inn på dine abonnement, der kan du slette gamle
Maja Morling
gå inn på dine abonnement, der kan du slette gamle :)


Helt riktig som Maja sier, trykk på "Forum" knappen oppe til høyre så kommer rullgardinen ned og velg da "Dine abonnement" da vil du komme til en ny side hvor alle dine forum tråder står nedover. Trykk da på de røde X`ne til høyre på vær enken tråd og du sletter disse. Aldri mere e-mail fra disse
Jeg har lagt med bilder til info.

[External Image]


[External Image]
Maja Morling:Du har rett i det du skriver. Men det løser fremdeles ikke problemet jeg henviser til. Jeg ønsker å slette tråder fra "Dine innlegg". Eller bare fjerne dem fra denne. Tråder jeg har skrevet i selv, men som ingen lenger skriver i f.eks. De er greie å ha, på en måte, hvis du vil gå tilbake i historikk i en tråd du vet du har skrevet i, men ikke finner igjen. Men, jeg savner muligheten til å fjerne de uinterresante trådene fra denne lista. Og da kan man slette abonement til man blir blå i trynet og tastaturet slår krøll på seg, det hjelper så lite

Jeg tror du bare må leve med at alle tråder du har deltatt med innlegg i må bli stående på den lista. Hvis tråder fjernes slik at ikke du ser dem på lista, kan vel ikke noen andre, som også har skrevet i samme tråden heller se dem. Det står et eller annet sted i forumets retningslinjer at medlemmene ikke kan kreve sletting av egne innlegg.
Selv om ikke du synes det er interessant stoff lenger, kan vel andre som har skrevet i samme tråden ha en annen mening.
Jeg er ikke helt sikker på om jeg helt skjønner hva DU mener med å slette inaktive tråder, men jeg tror RESULTATET blir at tråden blir helt borte fra forumet.
Tove h: du skjønner ikke helt hva jeg mener tror jeg. Jeg vil ikke at trådene skal slettes. Det er det lite poeng i. Det jeg vil ha, er en mulighet for å fjerne dem fra MIN liste. Noe som ikke burde være noe problem å få til. Jeg er heller ikke ute etter å slette noe som helst. Bare få en mulighet for å gjøre lista mindre. Det kommer jo opp en ny versjon av samme tråd hver gang man skriver i den. Hvis du synes DET er negativt, så samme for meg. Jeg vil fremdeles gjerne ha en slik mulighet. OG jeg vil gjerne at en av de som denne tråden er myntet på, svarer. såvidt jeg husker, adreserte jeg denne til MODERATOR.
*bumpe i rettning moderator*
Henger meg på bumpen Wargtass, har kommet opp i et forferdelig antall innlegg der veldig mange svar er nokså like, en oppryddingsfunksjon tilsvarende den man har på abonnementer hadde vært gøy. Å linke til tidligere svar har jo en informasjon-til-nye-medlemmer-funksjon også, ikke alle er klar over hvor god søkefunksjonen er når fisken dør og plantene visner og panikken raser. Enklere å linke til et tidligere svar i en informativ tråd uten trollete kommentarer hvis man finner det igjen...
Enig med deg..en rydde funksjon i egne innlegg hadde vært genialt.
Så kan man fikse og organisere litt. Sånn som det er nå, så har jeg nå allerede fem seks linjer, der jeg kan gå inn i samme tråden. Det er sykt irriterende.

Sånn ca ser det ut hos meg nå:

"Innlegg av bruker Wargtass

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > Neste Tråd Postet

RE: Slette/fjerne Slette/fjerne i går kl. 20:32
RE: Slette/fjerne Slette/fjerne 15.02.2012 kl. 16:19
RE: Alternativ algeskrape
Alternativ algeskrape 14.02.2012 kl. 22:06
RE: Slette/fjerne Slette/fjerne 14.02.2012 kl. 22:01
Slette/fjerne Slette/fjerne 14.02.2012 kl. 16:52
RE: Ny her, tips mottas!
Ny her, tips mottas! 11.02.2012 kl. 13:39
RE: Aqua life
Aqua life 10.02.2012 kl. 20:40
RE: Irritert!! sånn litt iallefall.... ;0)
Irritert!! sånn litt iallefall.... ;0) 10.02.2012 kl. 20:38
RE: Aqua life Aqua life 09.02.2012 kl. 20:54
RE: Aqua life Aqua life 09.02.2012 kl. 20:53
RE: Aqua life Aqua life 07.02.2012 kl. 19:30
RE: Søker en hardfør stimfisk istedenfor kardinaltetra
Søker en hardfør stimfisk istedenfor kardinaltetra 05.02.2012 kl. 15:39"

Dette er bare noen få av trådene jeg har vært innom. Syns det blir veldig rotete når det hele tiden må komme en *RE:* på hver tråd. Det må da holde at den tråden med nylig aktivitet blir uthevet med tykk skrift? For å vise aktivitet?
Kan overskrift på alle innlegg løse problemet med kjempelange lister?
Jeg drister meg til å komme med et innlegg til i denne tråden.
Dersom man lager en overskrift på alle innlegg, vil man lettere finne igjen det innlegget man leter etter i lange tråder der man har deltatt med flere innlegg. Overskriften kommer da til syne til venstre på lista i stedet for RETrådens navn). Lista blir ikke kortere, men det blir lettere å finne igjen riktig innlegg.

Jeg synes også en moderator eller Webmaster burde komme på banen og forklare hva som er mulig og hva som ikke er mulig.
Ba bompi BUMP :P

Tove H: Jeg prøvde det du sa, om overskrift. Fant vel egentlig ut at det ble bare enda ei linje i lista over alt jeg har skrevet i. Så jeg veit da svarten jeg....blir vel fokkings nødt til å sitte her og irritere meg i ensom majestet foran pc hehe
Wargtass
Jeg savner en funksjon der jeg kan slette/fjerne tråder som er inaktive

Wargtass
Det jeg vil ha, er en mulighet for å fjerne dem fra MIN liste.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal være så viktig? Hva betyr det om lista di er på 5, 20 eller 100 sider? Det viser jo bare hvor mange tråder du har startet Om du synes de er uviktige eller ikke spiller vel ingen rolle, da det også er andre som søker og leser i ditt arkiv Og intensjonen er vel ikke å kunne slette de fra forumet?

Vi har alle et navn og en profil som gir informasjon om vår aktivitet. Jeg synes det er viktig å kunne se alle innlegg og tråder som vi tidligere har skrevet

Hvis jeg har forstått det rett så er det som ønskes en funksjon på
- Mine innelgg i forum

som fungerer på samme måte som den for "Dine abbonement"?
Ja!
En funksjon som kun fjerner fra din egen side, uten at tråden blir slettet fra forumet.
OG en funksjon som gjør at du ikke får en ny linje med samme tråd, for hvert nye innlegg du skriver i den. Sånn som det er nå, så er det jo ei linje for hvert innlegg du har i en tråd. Dette må davel kanskje kunne fikses på?
Janne
Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skal være så viktig? Hva betyr det om lista di er på 5, 20 eller 100 sider? Det viser jo bare hvor mange tråder du har startet ;) Om du synes de er uviktige eller ikke spiller vel ingen rolle, da det også er andre som søker og leser i ditt arkiv :) Og intensjonen er vel ikke å kunne slette de fra forumet? Vi har alle et navn og en profil som gir informasjon om vår aktivitet. Jeg synes det er viktig å kunne se alle innlegg og tråder som vi tidligere har skrevet :)


Nei.
Den viser ikke alle tråder jeg har startet. Den viser alle tråder jeg har innlegg i, eller har startet.
Og det om igjen og om igjen. Lista må gjerne være på 5-20 eller 100 sider. MEN det trenger ikke være ei ny linje med samme tråd for hvergang man skriver i tråden. Slik er det på pc min iallfall. Og det er sykt irriterende. Tre fire linjer lyser opp med uthevet skrift fordi noen har oppdatert den aktuelle tråden. DET er greit. Men at det er hver tredje eller fjerde linje nedover fra samme tråd, er unødvendig.

Og ja, det siste du skriver har du rett i. Men jeg er sånn halveis sikker på at du ikke helt skjønner hvor jeg vil hen med dette. Intensjonen er heller ikke å slettte trådene fra forumet, som tidligere nevnt både en og to ganger.
Jeg ønsker heller ikke å slette alle trådene jeg følger med i/ har startet, kun duplikatene som dukker opp hvergang jeg har skrevet et innlegg i gjeldende tråd.
Jeg undres litt på om jeg kanskje formulerte meg litt feil i første innlegg på denne tråden, da jeg nevnte inaktive tråder.
Jo da, jeg skjønner. Men ikke det at du lar deg irritere. For meg er det helt uviktig og knekkende likegyldig Godt vi er forskjellig
Ja, bra vi er forskjellige. Jeg liker bare å ha slike ting litt ryddige. Kan umulig se for meg at jeg er den eneste. Nå er det ike lsik at jeg sitter her og irriterer meg til fråden står i munnvikene da
Vi snakker ikke sint irritasjon her. Mer oppgitthet over en uryddig funksjon.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap