Helt spesiell ballongmolly! noen som har sett slik før??

Jeg var i dyrebutikken for å se på fisker da jeg så at de hadde fått inn en ny variant kalt "ballongmolly". Jeg så på dem, og la fort merke til at èn av dem så utrolig pussig ut! Den ser rett og slett ut som en slags and med nebb, og jeg har den nå sammen med to vanlige hunner i håp om å få fler. Ingen andre av fiskene de hadde så slik ut, og jeg fant heller ikke noen billedlig beskrivelse av den her på forumet.

Kanskje den er mutert eller noe, ikke vet jeg. Her er bilder
"Ballong" i ballongmolly er en misdannelse som man av en eller annen grunn bestemte seg for å avle videre på.

Du har nå funnet en som er enda mer misdannet enn vanlig. Anbefaler at du ikke avler videre på den. Hvis den sliter med å spise eller svømme burde den avlives. Hvis den klarer å leve noenlunde normalt burde den leve adskilt fra fisker av det motsatte kjønn.
Inaktiv bruker
Har hatt "ballongmolly" før, den måtte jeg avlive, den klarte ikke annet en og se opp og fikk ikke med seg hvor den svømte. Man kan sammenligne dem med Slørhaler og korallplaty f.Eks. Fremavlet og ikke naturlig. Den har akkurat samme kravene som Blackmolly (Orginalen).
Jada, dette har vi sett før, men skulle ønske vi slapp... Kjipt at det avles på dette
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap