Heidi`s kjærlighet til snegler og fisker i ferskvann og saltvann. (side 8)

1 og 2. Her er det en snegle som har det veldig travelt. Den hopper faktisk over de sneglene. Helt utrolig å se på. Mulig den er på damejakt....
3. En hvit liten familie på glasstur for å hente luft ser det ut som...
1og 2. Min nydelige Lavasnegle. Den er aktiv hele tiden og pløyer sanden for mat hele tiden. Så innimellom leter han etter alger på overflaten. Den er så fin.
3. En gul sulle som koser seg med maten. Så søt vettu...
Av saltvannsnegler så er denne Strombusen min foreløpige favoritt. Den har så morsomme øyne og den er så rar når den beveger seg. Den hopper noen ganger. De øynene er jo helt utrolige søte og kule...
Hei Heidi

Så gøy at du har laget deg blogg her inne også. Det er alltid like fasinerende å sitte å se på alle di flotte snegl bildene dine
Alle di flotte snegl babyene fra deg trives og vokser som bare det
Det er godt å høre Vegard.
Her er tre saltvannssnegler. De er litt uklare men håper de blir lettere å ta bilder av når de blir større. Alle disse er Cerithe snegler.
Her er noen blå/lilla epler i diverse settinger.
1. Her er en som har fått forstyrrelse i syklusen sin. Da kan de få midtskill.
2. En nydelig gul med lilla striper...
3. Her er det en hvit eple som prøver å få kontakt med en Sebra snegle.
Her er noen sullebilder igjen. De er jo mine favoritter. De små babyene er jo så nusselige når de jumper frem med det store skallet på ryggen...
1. En liten baby blånese. Har mange av de i 19 litern. Flyttet jo alle mine blåneser til 19 litern og det gjorde susen. De fikk i alle fall masse babyer.
2. En stor blå posthorn som utforsker en blånese.
3. En sort sulle med hvite prikker. De er så flotte. De med gule prikker er enda finere.
1. En lilla posthorn og en sort sullebaby.
2. Et stort blått posthorn til...
3. Se så fin denne hårsneglen er med den dusken på hårtuppen.
Flotte, flotte snegler

Det ser forresten ut til at det går fint med de 4 gule sullene jeg kjøpte fra deg...
Utrolig flotte snegler Liker spesielt godt den svarte med gule flekker...
Mvjnz
Utrolig flotte snegler :) Liker spesielt godt den svarte med gule flekker...

Ja de er flotte. Kaller de for Arnoldsneglene mine. Har fått de sammen med de gule. Da har det vært med en og annen noen ganger. Det var med en sist jeg bestilte gule også. Så nå har jeg 12 stk av de tror jeg. Prøver å samle så mange som mulig så jeg kan få til en gjeng som kanskje kan få babyer.
Det er mulig jeg skal være her til 18 juli for de mener jeg har veldig god effefkt av treningen her....det er lenge det...men godt å kjenne at knærne kjennes bedre og sterkere ut. Hele kroppen kjennes bedre ut. Men gleder meg til å se karene når jeg kommer hjem i dag.
Så godt å høre at du får positiv effekt ut av oppholdet!
Har du lyst på 4 afrikanske kjempesnegler?
[QUOTE=Bornkessel]Har du lyst på 4 afrikanske kjempesnegler? [/QUOTE
Ja det vil jeg gjerne. Men hvordan vil de ha det og hva spiser de? Hvor store er de? Hørtes veldig spennende ut ja...
Hvis det er slike landsnegler som blir digre og lever i terrarium så kan jeg ikke ha de, for har ikke plass til det. Men kunne gjerne tenkt meg dem ja.
Nå er jeg hjemme igjen, og satt og kikket i saltvannskaret mitt. Matet litt med Zoo plankton og vips så kom det frem 9 ormer...den ene så ut som den satt fast i noe rosa greier på steinen men den klarte å komme seg unna...men den måtte flykte inn i en slik fjærdusk og der sitter den fast...Nå har jeg problemer vettu...skal jeg hjelpe den løs eller ta ut hele dusken med ormen inni og drepe den. Agathos inne på saltvannsforumet vil ha ormene mine men.....Den er ikke av de farlige så har litt problemer med hva jeg skal gjøre nå...shit!
Det så ut som den rosa greia prøvde å slynge seg rundt ormen....men så begynte jeg å tenke, bytter disse skall eller noe? Lurer på hva det var som prøvde å ta den.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Bruun
Reklame for plussmedlemskap