Dere med sort bakgrunn i karene deres, se hit :)

Jeg skulle så gjerne sett hvordan dette kan se ut, hadde blitt veldig glad hvis dere som har sort bakgrunn kunne lagt noen bilder hit, å evt fortelle hvilken bakgrunn det er.. om det er malt, plansje osv

på forhånd takk!
På side 2 i min tråd : mine tanker om mine tanker er det en fin en.
Også har du www.Akvadekor.com. Fantastiske utseender og hyggelig pris.
Her er et bidle, litt dårlig desverre. Det er flere bilder inne på profilen min under 110literen


legger til: det er svart filt jeg har klippet til å hengt opp med sånn svart tykk tape. Selv er jeg veldig fornøyd med den
Svart bakgrunn i alle kar. Svart plast, for å hindre vannsøl var tanken...

Simen
Har du noen mer close-up bilder, Simen?
Malt sort akryl på utsiden av glasset bak og på sidene.
Størrelse 80 liter.

Noen flere bilder å finne i tråden min.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
:)
så flott, tusen takk alle sammen - håper flere vil legge til bilder..
dette var egentlig mest for å overbevise samboern om at svart bakgrunn kan være fint, hehe.. siden han tror det vil bli for mørkt
fiskelinda
dette var egentlig mest for å overbevise samboern om at svart bakgrunn kan være fint, hehe.. siden han tror det vil bli for mørkt ;)


Det blir ikke mørkt fordi det er sort bakgrunn, du har jo lamper over karet

Alle mine kar har fått et strøk med sort akrylmaling. Det kan bare ikke gå feil å bruke det. Billig er det også. Her finner du bilder mine kar
Jeg har svart bakgrunn på 2 av karene mine...
- legger ved et bilde av en av dem :0)

(Malt utvendig med akrylmaling.. )
Mitt akvarie med sort bakgrunn
Her kan du se mitt akvarie med sort bakgrunn.
Forskjellige oppsett.

Link

Det er en vanlig akvarie bakgrunn av plast hvor baksiden var svart.
Har brukt pakke tape mellom rammen og bakgrunnen slik at det ikke renner vann imellom. Hvis det kommer vann bak blir det hvite "renne" merker

Frode
Hei
Har spraylakket bakgrunnen til de to minste karrene mine blå. Er veldig fornøyd med resultatet. 120l min har sort bakgrunn. Foreløbig er det bare baksiden av en sånn bildebakgrunn som fulgte med. er enda usikker på om jeg skal lakke det blått eller svart. Men har god tid til å tenke da det er mye arbeid med å tømme hele karret bare for å lakke det!

Er usikker på hva jeg skal gjøre med bakgrunnen på 240l min. noen gode forslag dær ute?

Legger ved bilde av både blå og sort bakgrunn til deg!
Kanskje har dere sett mitt akvarium. Dette er nest siste versjon av det. Elsker svart bakgrunn. Foreløpig har hengt en slags rullegardin på veggen, men selv vurdere å bruke Aqua Screen.
Jeg hadde et karr med svart bakgrunn, men syns det stjal for mye lys, selv om jeg hadde veldig bra belysning i det karret, og lys sand.

Det ble vanskelig å få gode fotografier av fiskene. Så om du skal fotografere en del i karret ditt, anbefaler jeg ikke svart bakgrunn.
Helt enig med deg Erlend angående fiskene. Men med plantekar kan det være litt forskjellig. Men både lyst og mørkt bakgrunn kan være bra med riktig lys og kamera.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap