Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon 23.09.12 (larvik akvarieklubb)

Larvik og Grenland akvarieklubb arrangerer Storauksjon 23.09.12

[URL=/kalender_item.cfm?id=2343]>> Les mer[/URL]
corydoras venezuelanus,corydoras sterbai,corydoras paleatus,corydoras pymaeus,L-035,ancistrus sp.,L-015,L-306,wingei,planter osv.
Mere info om hva som kommer, se link
Vi gleder oss til denne

Hva tar dere med av fisk?
Skal ha med L066, killi, apistogramma m.m.
Litt forvirrende med to tråder om samme auksjon ,burde vel vært slått sammen til en ?
Sølvi Gullaksen
Litt forvirrende med to tråder om samme auksjon ,burde vel vært slått sammen til en ?

Ser den Sølvi, men denne tråden er den som følger auksjonen når man legger den inn. Ble laget en før denne dukket opp, men da må en moderator inn å fikse dette.
Vi kommer til å ha et fastpris bord. Alt kan selges der
Har noen kilo planter som jeg legger der. Da sparer vi ca 30 min med auskjon bare på plantene minne.
Det blir bra og komme i gang igjen
Jeg kommer til og ta med litt forskjelig av l maller
F1 manacapura scalarer, Litt filtere og planter

Mvh Tom Eirik
Vi takke Villmark og Fritidseffekter Larvik for gaver til lotteriet
Trenger folk selgerummer, så kan man sende en epost til post@larvikakvarieklubb.no
Vi takker Dahls Dyrerike for premier til lotteriet og at de kommer med en stand.
Det hadde vært veldig moro å være med på!

Det er ikke tilfeldigvis noen fra Porsgrunn/Skien som skal dit, og har plass til
2 ekstra i bilen...?
Vi takker Krizoo for premier til lotteriet.
Skulle gjerne ha vært på auskjonen, men er på jobb. Tror dere for få turnus lista min og legge auksjonene etter den

Håper det blir en bra auksjon.
Skulle gjerne vært der jeg og ,men avstanden blir for stor, ser ut til å bli mange bra objekter . Så misunner dere alle som kan komme dit,lykke til med auksjonen.
Skala også dit.

Er det noen som tar med seg flytepalnter?

Trenger noe vannhyacint?

Mvh JRR
Da ønsker vi alle velkomne til auksjon i morgen, vel møtt
Skal noen ha med akvarier?
Susanne90
Skal noen ha med akvarier?

Etter hva jeg så på FB var det iallefall en som skulle ha med en reol 3x85L tror jeg det var
Tilfeldig bekjentskap
© Bengt Fossli
Reklame for plussmedlemskap