Krizoo dyresenter feirer 30 år! 30% den dagen

Den 22. september ønsker vi alle gamle og nye kunder velkomne til å feire vårt 30-års jubileum sammen med oss.

Vi vil holde åpent fra kl. 10:00 - 16:00 i både Stokke og Tønsberg.

Vi markerer dagen ved å gi hele 30 % Rabatt på alle varer i begge butikkene.

Tilbudet gjelder også fôr fra Eukanuba og Royal Canin.

På Krizoo Dyresenter i Stokke blir det også:

- Demonstrasjon av nye produkter, som hundesenger fra TEMPUR.

- Larvik Akvarieklubb har stand, og det blir også en liten guppyutstilling med mulighet for å lære mer om hold og oppdrett av utstillingsguppy.

- Representanter for Lydig.no vil være til stede for å informere om høstens kurs, og vise litt agility mm. på friområdet.

- Representant for DYRS HELSE vil være til stede for å gi informasjon og rådgivning. Dyrs Helse er et nytt tilbud i Krizoobygget som tilbyr naturmedisinsk terapi og behandling av dyr.

- Kiosksalg av vafler mm. Konkurranser og små overrraskelser.

Inviter alle dine kjente dyrevenner!

Velkommen!

Gjelder 30% avslag på møbelakvarier/akvarier også?
Vi markerer dagen ved å gi hele 30 % Rabatt på alle varer i begge butikkene. Så svaret er JA
Spurte for sikkerhetsskyld selv, og fikk beskjed om at det gjaldt hele butikken, både hunde/kattemat, akvarier, salt/ferskvannsfisk, gnagerbur osv. Så jeg står vel på døra klokka 10 i morgen for å kjøpe en eheim pumpe og muligens et akvarium til
Trallala
Spurte for sikkerhetsskyld selv, og fikk beskjed om at det gjaldt hele butikken, både hunde/kattemat, akvarier, salt/ferskvannsfisk, gnagerbur osv. Så jeg står vel på døra klokka 10 i morgen for å kjøpe en eheim pumpe og muligens et akvarium til :D

Da å du nok belage deg på å "campe" på utsida fram til lørdag

Det er nemlig på lørdag som er den store dagen

Mvh JRR
Trallala
Spurte for sikkerhetsskyld selv, og fikk beskjed om at det gjaldt hele butikken, både hunde/kattemat, akvarier, salt/ferskvannsfisk, gnagerbur osv. Så jeg står vel på døra klokka 10 i morgen for å kjøpe en eheim pumpe og muligens et akvarium til :D

Jeg har en Eheim pro 2224 til salgs med 1.5 års garanti, fra krizoo, jeg bor på Nøtterøy. Har redusert på akvarier så da ble det litt for mange pumper her i huset nå, men om du får 30% på Krizoo så får du den jo uansett rimelig nå da...
Erlend
[QUOTE=Trallala]Spurte for sikkerhetsskyld selv, og fikk beskjed om at det gjaldt hele butikken, både hunde/kattemat, akvarier, salt/ferskvannsfisk, gnagerbur osv. Så jeg står vel på døra klokka 10 i morgen for å kjøpe en eheim pumpe og muligens et akvarium til :D

Jeg har en Eheim pro 2224 til salgs med 1.5 års garanti, fra krizoo, jeg bor på Nøtterøy. Har redusert på akvarier så da ble det litt for mange pumper her i huset nå, men om du får 30% på Krizoo så får du den jo uansett rimelig nå da...
Tusen takk for tilbudet, men tror nok jeg kjøper en ny pumpe
Tilfeldig bekjentskap
© Johan Blixhavn Mæland
Reklame for plussmedlemskap