Medlemsøte i Moss akvarieklubb 29.10.

Medlemsmøte i Moss Akvarieklubb mandag 29. oktober kl 1900 i Moss Kunstgalleri.

Linda W. holder foredrag om planter og det vil du bestemt ikke gå glipp av!

Velkommen til en trivelig kveld i Moss. Er du ikke medlem? Kom allikevel, kanskje du får lyst til å bli det.

Dette gleder jeg meg til
Jeg kommer, og tar med meg notatboka, Linda har masse kunnskap om planter.
Viktig å få med seg dette
Plussmedlem
Mon tro om Linda godtar at det filmes litt.... :-p
Ja! Film hele foredraget, og selg det til resten av akvarieklubbene
På tide klubbene investerer i utstyr for Video On Demand på foredragskveldene... Det hadde gjort seg, da kunne man meldt seg inn i flere klubber rundt omkring i landet...
Hmm.. kanskje man skulle rota seg inn til moss?
Kaffe og planteprat er jo ikke det dummeste man kan gjøre på en Mandag!
Hva mener du med kanskje..?? !!
Lars Jamne
På tide klubbene investerer i utstyr for Video On Demand på foredragskveldene... Det hadde gjort seg, da kunne man meldt seg inn i flere klubber rundt omkring i landet...


Ikke vet jeg hva dette er eller hvordan det virker, men om det er i retning av hva jeg tror, så er det vel fare for at vi blir sosiale på ett medium til istedenfor å være ordentlige sosiale? Det er i så fall begynnelsen på en avvikling av klubbene.

Men, jeg går ut fra at dette mer var en spøk Lars?

Sigmund
Det er i sånne tilfeller man irriterer seg over at man ikke har tatt lappen enda, bil og førerkort hadde vært praktisk den mandagen... Nå ja, jeg får håpe det kommer flere sjanser
Film milo, synes du ikke forventningspresset er skrudd akkurat sånn passe til uten at jeg må gre meg også? På en mandag?For ikke å snakke om å måtte høre min egen stemme, som høres helt vill ut på tape, komme ut av denne lubne lett rynkete gamle damen som innimellom skremmer meg i speilet...

Ikke vet jeg hvor det ble av hele oktober heller, men jeg er så godt som ferdig og har skuffekake i fryseren. Måtte fryse den ellers ville den blitt borte - kanelrøre og sjokoladetrekk, og helt klart såpass karbohydratrik at det er lurt å dosere riktig Sigmund.

Håper bare teknikken ikke svikter så jeg får vist bilder, hvis ikke faller jeg sammen i krampegråt. Det hadde blitt fælt på film det!
Plussmedlem
530
[QUOTE=Lars Jamne]På tide klubbene investerer i utstyr for Video On Demand på foredragskveldene... Det hadde gjort seg, da kunne man meldt seg inn i flere klubber rundt omkring i landet...


Men, jeg går ut fra at dette mer var en spøk Lars?

Sigmund

Det Lars nok mener er (tror jeg)....

Planteforedraget til Linda frister mange flere enn bare oss som bor her i distriktet.
Og det er nok andre foredrag, både tidligere og kommende, som gjør det samme...

Vi filmer og overfører foredragene klubben har.

Lars bor i Bergen og kan ikke komme på foredrag hos oss, men han vet at vi har mange spennende foredrag. Han vet også at vi filmer dette, slik at klubbens medlemmer kan se de på nett. Derfor melder Lars seg inn i Moss Akvarieklubb, slik at han også kan få sett foredragene våre.
Lars er veldig fornøyd med ordningen og også med foredragene vi har. Dette forteller han til de han kjenner rundt om, dermed melder også de seg inn for å få samme mulighet....
Dermed ØKER medlemstallet i MAK....

Mon tro om ting ble litt klarere nå?
Plussmedlem
Linda W
[I]Håper bare teknikken ikke svikter så jeg får vist bilder, hvis ikke faller jeg sammen i krampegråt. [I]Det[/I] hadde blitt fælt på film det!


Som en trøst til det kan jeg si at folk går ikke bare på teater for å se komedier, de vil gjerne se tragedier også... :-p

Ikke'no forventnigspress her, vi forventer bare at du er deg selv vi... Det holder i lange baner det.
Linda W
[I]Film[/I] milo, synes du ikke forventningspresset er skrudd akkurat sånn passe til uten at jeg må [I]gre[/I] meg også? På en [I]mandag[/I]?For ikke å snakke om å måtte høre min egen stemme, som høres helt vill ut på tape, komme ut av denne lubne lett rynkete gamle damen som innimellom skremmer meg i speilet... Ikke vet jeg hvor det ble av hele oktober heller, men jeg er så godt som ferdig og har skuffekake i fryseren. Måtte fryse den ellers ville den blitt borte - kanelrøre og sjokoladetrekk, og helt klart såpass karbohydratrik at det er lurt å dosere riktig Sigmund. Håper bare teknikken ikke svikter så jeg får vist bilder, hvis ikke faller jeg sammen i krampegråt. [I]Det[/I] hadde blitt fælt på film det!


Bytt speil Linda, det du har er åpenbart ikke brukbart! Ikke kan det kalenderen heller.

Oktober gikk med til trøbbel med reol og kar, såvidt jeg kan se. Krysser fingrene for at november blir en mye bedre måned.

Skal kjøre lavkarbo fra frokost og fram til møtestart. Får heller godta en maksmåling!

Planteforedrag med innlagt drama, om ikke det fenger så vet ikke jeg. Lurer på om jeg skal minne Trygve på forbindelsen mellom pc og projektor, eller la det være....
milo
Det Lars nok mener er (tror jeg).... ..........Lars er veldig fornøyd med ordningen og også med foredragene vi har. Dette forteller han til de han kjenner rundt om, dermed melder også de seg inn for å få samme mulighet.... Dermed ØKER medlemstallet i MAK.... Mon tro om ting ble litt klarere nå?


Det hjalp Milo.
Stine Sofie
Det er i sånne tilfeller man irriterer seg over at man ikke har tatt lappen enda, bil og førerkort hadde vært praktisk den mandagen... Nå ja, jeg får håpe det kommer flere sjanser :-)

Går alltids et tog!
Henting (og tilbakelevering) burde ikke være noe problem
Sitter og veier for eller imot en mossetur i morgen. Dette er et foredrag jeg gjerne skulle hatt med meg da jeg aldri har fått taket på dette med planter. Noen ganger vokser det uhemmet, og andre ganger dør de selv om jeg synes forutsetningene skulle være tilstede. Kanskje jeg kunne fått noen svar i løpet av foredraget. Er jo ikke medlem av denne klubben, men ser at det ikke er forbudt for andre å ta en tur. Finner imidlertid ingen adresse til møtelokalet hverken her på forumet eller på klubbens hjemmeside. Er sikkert noen på forumet som har noe de kan bidra med her, og kanskje til og med kunne oppdater hjemmesiden til klubben med slik informasjon. Er jo ikke mer en en times kjøretur fra romerike til moss.
Plussmedlem


Dette skal være riktig adresse til møtet. Hvis ikke kan du sikkert henge deg på oss når vi kjører fra Dahls......

Obs på kartet!
Du kjører Vogts vei ned til rundkjøringen, der tar du høyre inn Kirkegata. Da får du en passe stor parkeringsplass på høyre hånd, sving inn der og parker. Så er møtelokalet tvers over plassen...
Takker for den linken. Burde jo tenkt meg at jeg fant informasjon på FB. Med en adresse og GPS er det i hvertfall ingen problemer å finne frem. Moss har nok forandret seg endel siden jeg var stasjonert på Rygge på 70-tallet, og stadig var innom byen. Har jo vært noen turer på Dahls, men det er jo rett etter mosseporten, så det er enklere å finne.
Finnes vel knapt nok noe bedre enn å få sms av et par medakvarister en søndag kveld med tilbud om skyss til Moss dagen etter! Woho, da blir det plantemøte på meg likevel! Gleder meg stort!
Hans E
Takker for den linken. Burde jo tenkt meg at jeg fant informasjon på FB. Med en adresse og GPS er det i hvertfall ingen problemer å finne frem. Moss har nok forandret seg endel siden jeg var stasjonert på Rygge på 70-tallet, og stadig var innom byen. Har jo vært noen turer på Dahls, men det er jo rett etter mosseporten, så det er enklere å finne.


Velkommen skal du være. Kirken er normalt et gammelt hus, og Moss kirke var der også på 70 tallet. Parkerer du på parkeringsplassen ved kirken, finner du Moss kunstgalleri ved enden av den plassen. Der holder vi våre møter.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap