Akvarie konger
Postet 17.02.13 kl 13:27
Endret: 17.02.13 kl 13:29
Postet 17.02.13 kl 13:44
Postet 17.02.13 kl 13:56
Postet 17.02.13 kl 13:56
Postet 17.02.13 kl 14:51
Postet 17.02.13 kl 15:15
Postet 17.02.13 kl 15:28
De bygger svære akvarier for rikinger. Oftest saltvannsakvarium.
Har sett dem noen ganger, og synes ikke de er så intressante. Det er lite som handler om fisk og fiskehold, men mer om hvor viktig det er for dem å gjøre kunden fornøyd og oppnå størst mulig wow-faktor på byggene sine.
Men det er jo såklart smak og behag da. Det er jo klart at det er gøy at man får se noe akvarierelatert på tv iallefall. Og godt er jo det. Man kan jo håpe at noen slenger seg på trenden og lager andre akvarieprogrammer også
Har sett dem noen ganger, og synes ikke de er så intressante. Det er lite som handler om fisk og fiskehold, men mer om hvor viktig det er for dem å gjøre kunden fornøyd og oppnå størst mulig wow-faktor på byggene sine.
Men det er jo såklart smak og behag da. Det er jo klart at det er gøy at man får se noe akvarierelatert på tv iallefall. Og godt er jo det. Man kan jo håpe at noen slenger seg på trenden og lager andre akvarieprogrammer også
Postet 17.02.13 kl 15:33
Har også sett en del episoder på youtube. Ikke helt min stil av programmer. Handler mest om disse svigerbrødrene (tror jeg de er) og alle ablegøyene deres. De driver mest med saltvannsfisk, og lager wow-akvarier til rikinger/foretninger o.l - og det er mye "tema-akvarier" så det er mye plastikk og slikt.
Stort sett et akvarie-program for folk som er opptatt av kreative løsninger til interiør/tema/"noe å bruke penger på"- og amerikansk "reality" tøys.
Finnes verre ting på TV altså, hehe, og det har en viss må-se-mer-effekt, men etterhvert syns jeg det ble mye av det samme. Oppskriften er det samme i hver episode, det er bare resultatet som er litt annerledes. Har til gode å se en episode med noen som er interessert i faktisk akvariefisk/planter/hold
Stort sett et akvarie-program for folk som er opptatt av kreative løsninger til interiør/tema/"noe å bruke penger på"- og amerikansk "reality" tøys.
Finnes verre ting på TV altså, hehe, og det har en viss må-se-mer-effekt, men etterhvert syns jeg det ble mye av det samme. Oppskriften er det samme i hver episode, det er bare resultatet som er litt annerledes. Har til gode å se en episode med noen som er interessert i faktisk akvariefisk/planter/hold
Postet 17.02.13 kl 15:51
Postet 18.02.13 kl 23:06
Postet 18.02.13 kl 23:09
Inaktiv bruker
Sorry, men synes de virker som tankeløse fjomper, sammensettning av fisk er bak mål og de bruker falsk koraller, f.eks. I dag så jeg de putta en blenny med en skorpionfisk... Tankeløst, om de kunne faget så skjønner man jo at det ikke går bra.
Postet 18.02.13 kl 23:17
Postet 18.02.13 kl 23:30
Postet 18.02.13 kl 23:33