- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb)
Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb)
Postet 29.01.14 kl 10:44
Loak's storauksjon 09/03-2014
Regler finnes her: http://www.123hjemmeside.no/loak/72513090
Vi kjører som vanlig med fastprisbord.
Undertegnede kommer nok til å følge eksempelet fra forrige auksjon og se om det er noe å selge.
Vi kjører som vanlig med fastprisbord.
Undertegnede kommer nok til å følge eksempelet fra forrige auksjon og se om det er noe å selge.
Postet 29.01.14 kl 10:46
Storauksjon
ja ja da har 2 klubber klart det igjen,sarpsborg og Lillestrøm med storauksjon samme dag.Hva sker?????????????
Postet 29.01.14 kl 10:55
Det som vel skjer er problemer med å legge inn arrangementer på Akvaforum. Derfor har begge klubbene fått opp at denne datoen er ledig. Fryktelig synd dette her. For Sarpsborg sin del er det snakk om feiring av 10års i tillegg, med foredrag på lørdag og auksjon søndag. Uwe Werner er bekreftet som foredragsholder, mulig det blir en til også...
Postet 29.01.14 kl 12:46
Postet 31.01.14 kl 09:36
Postet 31.01.14 kl 09:51
Postet 01.02.14 kl 13:26
Det samme har også skjedd med Larvik og Drammen. Begge 9. februar
Rart ikke alle klubbene som ligger i det lille området rundt her klarer og samarbeide og snakke med hverandre, og hvorfor kan ikke klubbene legge inn auksjonene på AF så fort de vet datoen på auksjonene. Dette vet de jo mang mnd i forveien.
Men hvorfor gjøre det lett når det kan skape missnøye hos veldig mange som gjerne vil besøke begge auksjonene faktisk i begge tilfeller? Dette skaper samtidig dårligere auksjoner for alle ettersom klubbene ligger i nærområdet til hverandre....
Rart ikke alle klubbene som ligger i det lille området rundt her klarer og samarbeide og snakke med hverandre, og hvorfor kan ikke klubbene legge inn auksjonene på AF så fort de vet datoen på auksjonene. Dette vet de jo mang mnd i forveien.
Men hvorfor gjøre det lett når det kan skape missnøye hos veldig mange som gjerne vil besøke begge auksjonene faktisk i begge tilfeller? Dette skaper samtidig dårligere auksjoner for alle ettersom klubbene ligger i nærområdet til hverandre....
Postet 03.02.14 kl 01:47
Kunne ikke vært mere enig
LOFFADet samme har også skjedd med Larvik og Drammen. Begge 9. februar Rart ikke alle klubbene som ligger i det lille området rundt her klarer og samarbeide og snakke med hverandre, og hvorfor kan ikke klubbene legge inn auksjonene på AF så fort de vet datoen på auksjonene. Dette vet de jo mang mnd i forveien. Men hvorfor gjøre det lett når det kan skape missnøye hos veldig mange som gjerne vil besøke begge auksjonene faktisk i begge tilfeller? Dette skaper samtidig dårligere auksjoner for alle ettersom klubbene ligger i nærområdet til hverandre....
Postet 03.02.14 kl 02:33
Er veldig enig, men
til noe annet, hva tar folk med seg?? greit med litt anonnserig, så folk blir mer nysgjerrig
skal bare være kjøper er på jakt etter:
-div cory
-reker
-L-maller-
-micro fisk(rasbora,h.formosa)
-killi
-betta
-apisto
Boliviansk sommerfugl voksen Par, dverg coryer, c-140,adolfoi, bie reker er mest ønskelig..
skal bare være kjøper er på jakt etter:
-div cory
-reker
-L-maller-
-micro fisk(rasbora,h.formosa)
-killi
-betta
-apisto
Boliviansk sommerfugl voksen Par, dverg coryer, c-140,adolfoi, bie reker er mest ønskelig..
Postet 10.02.14 kl 20:02
Postet 10.02.14 kl 20:42
Postet 10.02.14 kl 20:50
Postet 10.02.14 kl 21:47
Endret: 10.02.14 kl 21:50
Postet 10.02.14 kl 23:15
Postet 10.02.14 kl 23:52
Postet 10.02.14 kl 23:59
Postet 11.02.14 kl 16:09
Truls O. BjørheiHelt klart på tide! Tradisjonelt har det vært lite apistoer å få kjøpt på våre auksjoner. Om jeg ikke husker feil 0 på forrige. Jeg kjøpte en trio sp. papagei på storauksjonen for halvannet år siden (F1) og de gikk da for 350 og 450 NOK (to poser) så vidt jeg kan huske.
For tiden holder jeg 20 apisto arter og vurderer å ta det ned til rundt 15 og holde meg der- Men det varierer veldig hva en får på aksjonene og intressen for apistogramma. Ofte har apisto artene blitt solgt for en slikk og ingen ting, selv med sjeldne par og trioer. En er jo ikke på auksjon for å gi bort sine "diamanter" =) En minste pris kan jo også selvfølgelig brukes.
Det ble faktisk spurt etter apisto i Drammen nå i helgen, men jeg var ikke der men i Larvik (samme dag desverre) Ingen apisto ble solgt på auksjonen der....
Men er det intresse for apistogramma på denne auksjonen ønsker jeg tilbake melding på det, så slipper jeg pakke unødvendig eventuelt =)
Postet 11.02.14 kl 16:22
Postet 11.02.14 kl 16:24
Postet 11.02.14 kl 16:34