Sommerfuglciklide

Er eigentleg ikkje nybyrjar innen akvarium, men er nybyrjar med sommarfuglciklide. Har eit kar på 90L der eg har scalare, kardinaltetra, pansermalle (flekkete) og ancistrus. Kjøpte mine fyrste s.ciklider forrige veka. Kjøpte dei i to forskjellige butikkar sia den eine butikken kun hadde ein av kvart kjønn. Dei eg kjøpte i den eine butikken er gulare enn dei frå butikk nr to, som er meir blå. Hoene i butikk nr to hadde veldig rosa buk, noko som får meg til å lura på om hoa frå butikk 1eigentleg er ein hann. Er det samme type fisk eg har fått i dei to butikkane? Er jo ofte at samme art har forskjellig farge...

Etter at eg fekk fiskane i hus har eg studert dei veldig nøye og er no redd dei skal finna på å dø (i allefall no som ein av dei andre fiskane eg kjøpte er død). Dei er liksom so ustabile; i eine øyeblikket søm dei rundt, flørtar (hannen) og er trivelege, for so å gøyma seg i ei planta eller under ei rot. Har lest at dei kan vera nervøse, men er dette normal oppførsel? Kva slags vatnverdiar skal s.ciklider ha? I dyrebutikkane sa dei at fisken fint kan gå med dei andre eg har...
Det kan være alminnelig oppførsel frem til de har funnet seg til rette.

Sommerfuglciklider skal ha bløtt, mykt vann. Vær på vakt mot "utstående øyne", og ser du det, må du i gang med daglige, store vannbytter. Uansett bør du bytte vannet forholdsvis ofte. De er ganske sarte fisker.

Har dessuten skjønt at de ikke passer særlig godt sammen med ancistrus - sommerfuglene "sover" nærme bånn om natten, og kan rett og slett bli "overkjørt" av aktive maller. Dette er veldig stressende, og stress hører til blant alle de tingene som kan ta knekken på en sommerfugl.
90 liter er alt for lite for skalare, så hvis du vil unngå enda flere problemer så bør du i hvert fall kvitte deg med den. (Eller få deg et akvarium på 250-300 liter eller enda større.)
Eg ser det er mange som meinar at 90L er for lite, men har hatt scalare i dette karet i mange år. Fiskane trives og legg egg Har planar om større kar. Har hatt ein periode på nokre år no der eg ikkje har hatt akvariet i bruk pga flytting. Starta det oppatt for nokre mnd sia. Sjekk profilen her som heiter zezilie: det er meg, men eg hugsar ikkje passordet. Der ser du bilder av scalarane eg hadde da, med egg
Scalarer legger rett som det er egg i langt mindre kar. Det betyr ikke at de stortrives - et lite kar vil blant annet hemme veksten deres.
Pandapus
Eg ser det er mange som meinar at 90L er for lite

Det er fordi 90 liter er for lite.

Pandapus
Sjekk profilen her som heiter zezilie: det er meg, men eg hugsar ikkje passordet. Der ser du bilder av scalarane eg hadde da, med egg

Jeg ser bare noen bilder av dvergguramier. Kanskje like greit, for jeg har aldri sett en skalare som har gått lenge i for lite akvarium, som ikke har vært et ynkelig syn.
Unnskyld at eg stilte eit spørsmål om SOMMARFUGLCIKLIDE da. Dei scalarane eg hadde før ser du i eine tråden eg starta. Ikkje eit ynkeleg syn. Dei 2 eg har no er små fordi eg har planar om eit større akvarium og veit at scalarar skal ha plass. Sist so kom eg aldri so langt og gav vekk fisken da eg flytta
Beklager at jeg forsøkte å informere deg. Det skal ikke gjenta seg.
Denne tråden er et klassisk eksempel på hvorfor AF dør ut. Samtlige hopper på liter diskusjonen uten og vite noe om saken. For alt dere vet kan det være scalare yngel ts har, som ville hatt god plass i karet. Er det et krav på af og skrive at man har for lite liter til en art og dermed øke eget antall poster?

Det tar iallefall effektivt knekken på de fleste topics på forumet ...
Beurre blanc
Denne tråden er et klassisk eksempel på hvorfor AF dør ut. Samtlige hopper på liter diskusjonen uten og vite noe om saken. For alt dere vet kan det være scalare yngel ts har, som ville hatt god plass i karet. Er det et krav på af og skrive at man har for lite liter til en art og dermed øke eget antall poster? Det tar iallefall effektivt knekken på de fleste topics på forumet ...


TUSEN TAKK Eg vurderte å berre sletta profilen min og drita i akvaforum i går, men ser no at det er folk her som ikkje berre skal kjefta. Under forrige akvariumperiode var det hyggeleg å vera her... Scalaren min er max 3cm frå topp til tå, og eg har 2 stk!! Og ang sommarfuglciklidene so lurer eg framleis på om det er vanleg med fargeforskjell på dei...
Kampfisk
Beklager at jeg forsøkte å informere deg. Det skal ikke gjenta seg.


Du kan jo svara på det eg faktisk lurte på?????
Enig, Beurre Blanc. Håper ikke det jeg skrev over ble tatt som kjeft - om at veksten hemmes. Det var utelukkende ment som nyttig opplysning.

Og jeg prøvde da å svare på spørsmål om sommerfuglciklider? Eller var det et annet spørsmål man siktet til? Temmelig fersk selv, men litt erfaring med sommerfugler og scalarer, om ikke annet.
Pandapus
[QUOTE=Kampfisk]Beklager at jeg forsøkte å informere deg. Det skal ikke gjenta seg.


Du kan jo svara på det eg faktisk lurte på?????

Beklager, den var ikke myntet på meg, ser jeg.
Trix: takk for svar eg såg no at du hadde svart på spørsmålet ang ciklider. Eg såg berre frå der kjeftinga byrja frå han andre.... sorry.

Egentlig kan ein bli gal av dyrebutikkar: eg seir kva slags fisk eg har og dei seier at "jada, det går fint". Ingen har nemt det med ancistrusen.
Pandapus
Trix: takk for svar :) eg såg no at du hadde svart på spørsmålet ang ciklider. Eg såg berre frå der kjeftinga byrja frå han andre.... sorry. Egentlig kan ein bli gal av dyrebutikkar: eg seir kva slags fisk eg har og dei seier at "jada, det går fint". Ingen har nemt det med ancistrusen.


Det med ancistrusen er litt småobskurt, da. Men jeg så det skje med egne øyne i tusmørket, og at sommerfuglene ble mye gladere da jeg byttet akvarium på ancistrusene. De hadde begynt å hvile seg inni sverdplanter og sånn på det tidspunktet. Fikk dessuten høre det flere ganger her inne i forkant.

Dette får mer å si jo større ancistrusene er, så klart. Hannen min er verste forhistoriske monsteret, som vinner duellene mot digre blå acaraer med halefinnen sin når de begge har egg/yngel og hulen hans står midt i yngelskokken til acaraene.
Ancistrusane mine er veldig små enno. Einaste gongene eg ser dei saman med sommarfuglane er når eg hiv nedi mallemat...da er det sommarfuglane som bestem Ellers er ancistrusane mest på plantene og røtene, men eg ser dei jo mest når lyset er på da. Men takk for tipset: eg skal holda auge med dei!!! Og ang at akvariet mitt er for lite so er eg i gang med å skaffa meg større. Har spurt på 2 akvarium som er for salg her inne
Høres bra ut. Tror forøvrig alle fiskene vil sette pris på om du får PH litt ned (gitt at den er på vanlig springvann-nivå). Som du ser på sommerfuglciklide, liker de mellom 5 og 6,5. [URL=Sommerfuglciklide]http://akvaforum.no/profile.cfm?id=1925[/URL]
Men dette må selvsagt gjøres sakte. Masse metoder om man søker rundt litt her inne. De er langt mer hardføre straks de har vannkvaliteter de trives med. De andre du har, tåler en del mer.
Sist ph-sjekk var 6,3... Har hatt akvarium frå eg var liten og det fyrste eg lærte var at fisk ikkje likar springvatn. Nokre meiner ein skal ha salt i vatnet, andre ikkje. Las at sommarfuglane ikkje likar salt.
6,3 hørtes topp ut. All set.
Beurre blanc
Denne tråden er et klassisk eksempel på hvorfor AF dør ut. Samtlige hopper på liter diskusjonen uten og vite noe om saken.

Det har du forbausende nok rett i, men kanskje det hjelper å lese #4. Kanskje AF dør ut av andre grunner enn du tenker på...


Pandapus
Eg ser det er mange som meinar at 90L er for lite, men har hatt scalare i dette karet i mange år. Fiskane trives og legg egg :)

Hvorfor vurderer du større akvarium når du har så god erfaring med dem i et lite kar? Andres erfaringer og hva som er allmenn akvariekunnskap har jo ingen sammenheng med din erfaring.

Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap