klorreke, indisk reke

Hei

Noen som vet i hvilke butikker jeg kan få tak i klorreker i Osloområdet, og til hvilken pris?

jeg foreslår at du velger å poste tråden din i ett av fiskeforumene først, og venter til du får svar der. Er du ikke fornøyd med svarene du får i det første forumet du prøvde kan du spørre på nytt i neste.

Ser at du har lagt akkurat samme spm, både på akvaforum og akvarieforum.

Jeg har forsåvidt svart på begge......
Anna
Hei Noen som vet i hvilke butikker jeg kan få tak i klorreker i Osloområdet, og til hvilken pris?

Hvis jeg var deg ville jeg heller prøvd å få kjøpt privat, da får du der mye rimeligere. Det er ganske mange akvarister i Osloområdet som har indiske kloreker vet jeg i alle fall.
Du kan jo legge ut en annonse her og etterspørre dem I butikken koster de tre ganger så mye som hvis du kjøper privat.
Ms.Thorvaldsen
jeg foreslår at du velger å poste tråden din i ett av fiskeforumene først, og venter til du får svar der. Er du ikke fornøyd med svarene du får i det første forumet du prøvde kan du spørre på nytt i neste. Ser at du har lagt akkurat samme spm, både på akvaforum og akvarieforum. Jeg har forsåvidt svart på begge......

Jeg ser ikke problemet med å poste samme tråd på flere forum. Disse forumene er uavhengig av hverandre og selvsagt ønsker jeg å nå ut til de som vet svaret på spørsmålet. Jeg har også annonsert etter klorreker i flere forum og hvis du syntes det er feil, er det nok flere enn meg som er skyldig.
Anna
Jeg ser ikke problemet med å poste samme tråd på flere forum. Disse forumene er uavhengig av hverandre og selvsagt ønsker jeg å nå ut til de som vet svaret på spørsmålet. Jeg har også annonsert etter klorreker i flere forum og hvis du syntes det er feil, er det nok flere enn meg som er skyldig. :-)

Helt riktig! Spør man flere steder er muligheten for å få svar flerdoblet! Og selv om de som svarer vandrer mellom flere forum, så holder det å svare en gang.

Blir man irritert over et innlegg, så la vær å svare! Mener at dette står i retningslinjene et eller annet sted.

Har lest et eller annet sted: "Skammer man seg over å spørre, så skammer man seg over å lære". Usikker på om det var Aristoteles eller noen.... :op
Har aldri sagt at det er galt å spørre, men vist alle skal poste de samme spørsmålene på samme forumene, vil de bli så identiske, at det gir lite mening å ha flere av dem.

Er man ikke fornøyd med svaret man får på ene forumet, kan man gå over til neste.

Særlig dette innlegget var unødvendig å poste to plasser på nøyaktig samme tidspunkt, da svarene er i meget begrenset antall, og kvaliteten på svarene neppe vil variere så mye fra plass til plass.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap