Plantefilter, aquaponic (side 2)

Den lampen var voksen, gitt Tenkte ikke på å skrive det, men alt IKEA-lyset er LED. Har ikke prøvd noe annet selv.

Selv har jeg brukt rør å plante i, 9 hull i to lengder på 1,5 m. Plantene står i nettpotter med svampmedie. Ca 4x vannutskifting/time.

Bestanden er ganske redusert etter kraftig utluking for en måneds tid siden, nå er det to bladbete til venstre, stkklinger med basilikum og en ganske stor jordbærplante

---

To små blomkarse helt til venstre. Har ganske mange ledige hull, så bare inspirer meg Kanskje en chili hadde vært gøy å prøve? Hva tror du om det i dette oppsettet? Er det best å begynne fra frø?
Tøft oppsett!
Jeg er forholdsvis newbie på chili selv, men fikk det til å vokse i aquaponicsoppsettet mitt før jeg satte de ut i pallkarmer. Det neste jeg skal prøve på er et helårs innendørsoppsett, så jeg får nok mye god erfaring derfra.
Jeg kan ellers anbefale den siden jeg linket til plantelyset, arcticchili har mange gode artikler om chilidyrking, og også et stort utvalg av frø og annet man måtte trenge.
Takk og takk

Blir spennende å følge videre, vi må huske å poste oppdateringer! Ellers håper jeg folk spør om de lurer på noe
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap