Hvilken guppy?

Har hatt disse i 2 måneder nå ca. De har ikkje fått noen unger selv om det er et par guppyhanner her også. De har ingen farge uten om at de er litt blå aktig på halefinnen. De er også veldig mye mindre enn guppyjenta eg kjøpte for noen dager siden. Dere kan se det på ene bildet. Er dette vanlig guppy?
Kan det være endlers du har kjøpt? Ellers kan den ikke være stor nok til å bli drektig.

Håper noen med litt mer erfaring kan komme med et svar
De har ikkje vokst noe siden eg fikk de?? sto oppført som normal guppy på Midtun zoo, og skulle tro at de hadde peiling på det, men kan være det er endlers ja selv om eg ikkje tror det. Men takk for svar??
Noen er definitivt reticulata, men tipper noen av hunnene med kun litt farge på halen er hybrider med wingei.
--
Og der la jeg merke til hannen på første bilde. Ganske sikkert en endlers (wingei), så føler meg sikker på at du har noen hybrider der.
--
Og så så jeg en gang til og synes det så ut som det kanskje var en gravid-flekk på "hannen"? Eller er det en svart flekk (som er vanlig her og der på wingei-hanner)? Uansett tror jeg det er noen hybrider
Det kan godt hende Men har ingen endlers guppy-hanner, såfall er det ikkje synlig i dem hehe. Nå er lyset i akvariet av så kan ikkje sjekke, men det stemmer nok det du sier med den svarte flekken. Alle hunnene har veldig kraftig svart farge på flekkene sine(de er ikkje gravid). Men takker for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap