Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 13)

Det der ble jo helt feil, skulle være flink å lage lenk oxo ble det bare rot.
Vel det er iallefal sånn katt jeg får lov å ha av samboeren, sikkert fordi enten blir det aldri noe av og hvis vi får tak i er det iallefal sånn han vil ha. Han er litt allergisk og orker ikke hår overalt (som det blir med katt og hund). Noe jeg synes er grusomt, GUD som jeg savner duften av kattunger, myk pels mot hendene, alltid glad for å se deg, morsom, leken og helt spessiel. *snufs* Jeg er definitivt et kattemenneske.
Hadde jeg måtte velge mellom fisk og katt (ja jeg vet det er som å banne her på af) hadde jeg glatt valgt katt. Håper det er fler her som skjønner hvorfor.
Hvis det er hårene som er problemet så er vel denne katten et bedre valg. Mulig du syns den ser litt merkelig ut, men den er en sjarmerende katterase og helt utrolig deilig å ta på, nesten som fin fløyel
Ja vet, men jeg liker hår, vokste opp med norsk skogskatt, den gamle tøffe typen som gjerne ble stooor som main coon og masse pels. Deilig og begrave fingrene ned i pelsen og rufse og kose og styre og stelle og ... ja *sukk*
Nå er det jo egentlig ikke hår som er hovedproblemmet, det er han (samboeren) som vil ha noe andre ikke har. Ikke en liten puslete kosepus, men en stor villkatt lignende katt.
Gutter, du vet

(ikke meninga og ta over tråden her altså)
Du får friste med denne da Også en krysningsrase som blir stor, men denne er det ihvertfall mulig å få tak i i Norge.
Vel den er ikke "vill" nok, han ønsker denne gangtypen man ser på kattene i det fri, geoparder f.eks. Den måten man ser skuldrene beveger seg osv. Også er det størrelsen da, hadde han kunnet hatt geopard hadde han nok hatt det ja.
Selv kunne jeg tenkt meg ozelot (tror det staves sånn ja), de er fine, bare se tegningene på kroppen. [URL=http://no.wikipedia.org/wiki/Ozelot ][/URL]
Den egner seg nok ikke som huskatt, nei. Du kan jo prøve å få ham med deg til en katteutstilling eller noe. Kan jo hende han faller for noen der

Får be om unnskyldning for at det skled litt ut her. Er veldig glad i katter så jeg blir litt ivrig til tider.
Hei:)
Silje M
Mine puser, Pia og Pernille...de setter stor pris på akvariet :) Pia liker vannet og nille-mor jakter på fiskene og spiser flakfor. Og "tantebarnet" Zanto må også skrytes av, en rhodesian ridgeback hann.



jeg bodde sammen med en gutt i 2 år som hadde en rodesian ridgback ..savner han assa..herlige hunder det
Denne ser jo temmelig ut som en mini tiger da, et litt fremtidig prosjekt men... vet ikke helt hva jeg synes om så drøy avling men jeg har ikke lest så mye dette=) offisel web adr: www.toyger.com
Koselig tråd dette her! Morsomt å se dyra til folk
Jeg har en hund, som dere ser i min avatar. Hun er en blanding av yorkshireterrier og foxterrier og blir 11 år. Verdens flotteste hund. Jeg fikk henne allerede når hun var 6 uker, men jeg hadde da en voksen italienerdame boende hjemme som hadde hatt flere kull og tok på seg jobben med hvalpen. Bikkja mi ble veldig preget av italieneren og italienere liker å ha det varmt. De elsker å grave seg under pledd o.l. og det gjør bikkja mi den dag i dag. Selv om hun har pels i massevis! Bikkja mi er ikke særlig begeistret for andre hunder, men møter hun en italiener blir hun overlykkelig. Legger ut bilde av bikkja mi med lang pels og bilde med kort pels, på kort-pels-bildet er hun sammen med sin italiener veninne (flere italienere i min vennekrets) og siste bilde er av en nydelig herlig gal italienergutt som for mange år siden fikk lov til å parre bikkja mi. (ble desverre ingen hvalper...) Han glemmer det ALDRI og prøver å parre henne hver gang han møter henne
Galemor: hadde det bare vært allergien som hadde vært "problemet", kunne dere tenkt på sibirkatt. Den er regnet for og være allergivennlig, også er den jo så skjønn!
Ser ut som en forvokst skogkatt. har ikke dette "ville" preget samboeren din ville ha da...
Ja så det er vel mer utseende enn allergien som plager min kjære. Godt min mor har tre katter jeg kan besøke og kose med.
Men blir helt dårlig av savn når jeg ser bilder av katter og spesielt vidoer av kattunger, vi hadde kattunger ca to ganger i året, hvert år så lenge jeg kan huske. Min mor sluttet å gi p-piller da kattene fremdeles ble gravide og fødet døde og missdannede unger. Verst var det da den ene fødte helt perfekte unger, men de var åpne i buken, så når mora da vasket dem og spiste morskaka og bet over navelen tok hun litt mer, med andre ord hele innholdet på ungene. Makabert JA.
Etter det fikk de heller bli gravide oxo avlivet vi nesten alle ungene unntatt en eller to av de fineste.

Så jeg er så inngrodd med katter som det går ann å bli, på barnebilder ser man gjerne en av kattene på stellebordet, så da skjønner dere kanskje litt mer hvorfor jeg blir helt syk av lengsel når jeg kommer i nærheten av kattunger.
Skjønner deg så godt.. vokste nesten opp i kattesenga og spiste ofte sammen med gamlepusen da jeg var lita.
Er nå 24 år, og har hatt katt i 23 av dem
Skulle gjerne hatt flere katter, og da helst skogskatt, maine coon eller Sibirkatt..
Jepp me to, lærte faktisk katten min oliver å sitte og gi labb. Ikke helt som en hund men med godbiter. Når han fikk ny mat, skulle han sitte før jeg satte ned skåla og sånn. Ikke no problem det, når han først skjønte tegninga
Måtte bare legge inn dette søte bilde av katten min Lolly. bilde nr 2 er av katten min Candy
Galemor
Etter det fikk de heller bli gravide oxo avlivet vi nesten alle ungene unntatt en eller to av de fineste.


Kastrering er et nøkkelord her. Bedre enn at utallige kattunger skal måtte bøte med livet.
Her er mine 2 katter, som jeg brukte 15000 kr på å ta med meg til Australia i fjor. De eeeelsker varmen Thomas øverst og Julie nederst.
Og her er typen sine 2, som nå også har blitt delvis mine Beanie øverst og Odo nederst.

Alle kattene våre er kastrert og microchippet.
Ser det går mest i katter og hunder... He he. Får vel bidra med våres "husdyr" også da=)

Hesten er Frami fra Kristengarden, en snart 7 år gammel islandshest som har vært i "maddamens" eie i snart 4 år.

Fugl er Lexus, som vi kjøpte sammen i oktober(?). En søt, men plagsom sjel
Mange fine skapninger her, ja

Får sende inn et par bilder av Shira, som er en ekte fuglecolliedor
(dvs miks av fuglehund, boardercollie og labrador).
Hun er frisk og sprek og veldig leken, selv med sine 12 år.
Bilder: Ei sofapute vi fant i fjæra må jo drepes og filleristes.

Hun elsker å gå tur i lyngheiene på Frøya.

[External Image]

[External Image]
Mitt dyr
Hei har følge bilde av bikkja mi hun var 2 år i september nærmere bestemt den 11 sept og hva folk forbinder med den dagen er vel ymse .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap