Tråd om praktbotia i feil forum

Det ligger nå en lang tråd om praktbotia i " forum for maller, andre". Denne tråden burde vel flyttes til rett forum siden praktbotia ikke er noen malle.

Det finnes allerede mange andre tråder om botia under forum "andre fisker", men hvorfor ikke lage et eget forum for botiaer, siden dette er fisker som det stadig skrives nye innlegg om?
Shit happens, og når det gjør det, så kan man bruke "rapporter innlegg"-linken som befinner seg under hvert innlegg. Det er altså ikke nødvendig å lage ny tråd om det.
eg har brukt dette på egne innlegg selv, og det funker fint.
Spiller det noen rolle da? Innleggene som postes kommer jo opp på forsiden uansett. Er forøvrig enig i at Botia bør få sin egen karegori. Mange spørsmål om dette nå om dagen
Jeg synes også botia burde få sitt eget forum. Finnes jo nesten like mange botiaarter som mallearter
Mvjnz
Jeg synes også botia burde få sitt eget forum. Finnes jo nesten like mange botiaarter som mallearter:)


Jada, sånn ca. 20 mot 2000 ellerno :P
Det er vel ikke SÅ mange botiaarter at det kan sammenlignes opp mot maller da. Hehe..
Men det er jo en fisketype det skrives relativt mye om.

Etter mitt syn - skal Corydoras eller labiryntfisk ha en egen underkategori, så burde vel botia ha det også?
Jeg tror (altså jeg vet ikke) at en av grunnene til at botiaer ikke har eget underforun her, er at det ikke alltid er åpenbart at en fisk hører under detten fiskegruppen.
Tenk bare så forskjellige praktbota, sewellia linoleata og khuli-ål er... men alle ville hørt under et eventuelt botia-forum.
Da gir det mindre flytte-og-rydde-jobb for moderatorene å ha disse i "andre fiskearter".
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap