Tilbakepil.

aner ikke hva den heter, men det er den pilen oppe i venstre hjørnet på skjermen så man kan bla en side tilbake! (skjønner?)
må trykke 10-12 ganger på den før den hopper tilbake til forrige side!
det er kun på akvaforum det er slik.
på andre sider jeg er på fungerer den perfekt!

flere enn meg som har det problemet ?
er så fryktelig irriterende!
tips om hva det kan være?
Hos meg funker det fint (Firefox 9.0.1). Hvilken nettleser bruker du?
Jeg bruker aldri tilbakepil, blir så mye å bla tilbake.

Jeg høyreklikker der jeg skal inn og velger "åpne i nytt vindu"
Da står jeg på samme sted i det gamle vinduet når jeg lukker det nye. MYE enklere og mindre tidkrevende enn å drive og bla og bla for å komme tilbake til der man var

Klønete forklart kanskje, men men
stjørdalsmannen
aner ikke hva den heter, men det er den pilen oppe i venstre hjørnet på skjermen så man kan bla en side tilbake! (skjønner?) må trykke 10-12 ganger på den før den hopper tilbake til forrige side! det er kun på akvaforum det er slik. på andre sider jeg er på fungerer den perfekt! flere enn meg som har det problemet ? er så fryktelig irriterende! tips om hva det kan være?


Har samme problem som deg. Fungerer heller ikke hurtigtast på musen for "tilbake" heller.
Bruker IE 9 som nettleser.
hmmm... nettleser ja...
har sikkert det ja...
internett explorer da..... (er det en nettleser) hehe
Jeg bruker heller ikke tilbakepil, gjør slik som Lisbeth. Så da måtte jeg prøve og se om det funker her hos meg... Har IE 9 og det fungerer ikke.
stjørdalsmannen
hmmm... nettleser ja... har sikkert det ja... internett explorer da..... (er det en nettleser) hehe

Internett Explorer er nettleseren (samme som IE) Hvis du klikker på hjelp (oppe på linjen i nettleseren) vil du se valget "Om internett Explorer" der får du opp versjons nummer. Jeg har versjon 9.0.8112 dvs IE 9
Forferdelig kjedelig og tungvint å ikke kunne klikke tilbake.
Det blir ikke det samme å høyreklikke på ny fane hvis en har lest flere sider og vil tilbake til den forrige

har samme problem,
bruker Internett explorer
Har samme problemet jeg også. Virket ikke i går heller. Både Google Chrome og IE.
hvis så mange har samme problem så må det vel gå an å fixe det ?
ingen skikkelig datanerder der ute som har peiling da ??
for det har iallefall ikke jeg.

har helt sikkert nyeste versjon jeg å da pcn er bare et par dager gammel.
bruker bare den bakoverpilen jeg da jeg har bærbar uten mus.

håper noen kan fikse det.
åpner ikke nye faner, synes det er megatungvint.

er så enkelt når du ser på tråder og vil hurtig tilbake.....


jeg kan sjekke om Google Chrome virker

er på Google Chrome nå og det virker å bruke tilbakepilen, det fyker tilbake med en gang jeg trykker
Beklager.. var visst feil i mitt forrige innlegg. Satt da på pc med IE. Chrome fungerer ja! Men sykt irriterende at det var sånn i explorer. Har ikke vært sånn tidligere..
Inaktiv bruker
IE er en ustabil og DÅRLIG nettleser Eneste som er gang i er FF, Opera og GC
(Eller Mac sin Safari)
Spock
IE er en ustabil og DÅRLIG nettleser Eneste som er gang i er FF, Opera og GC :) (Eller Mac sin Safari) :D

Jeg vil heller ikke påstå at IE er kremen av browsere, men det betyr ikke at det er ok for et nettsted å oppføre seg slik i den.

Det virker for meg som om denne bugen er relatert til mulighetene for å dele ting på Facebook etc.
Samme problem hos meg også. Startet igår, og det er bare på Akvaforum det er sånn.
Kan dette være et virus??? !!!

har ikke opplevd det på forumet før.

har heller ikke vært innom på noen dager,.

Når jeg nå prøver tilbakepilen så skjer det ikke noe.

Det som jeg imidlertid har oppdaget, er at når jeg trykker, og får opp listen over siste bevegelser, så skulle normalt navnet på min forige side stått der, f.eks siste innlegg.

Istedenfor så er det en lang liste der med teksten "Share this" .

share this
share this
share this

osv osv osv

Dette virker ikke riktig., Er dette kanskje et virus, eller et resultalt av hacking på siden, orm eller lignende??

Fristet plutselig ikke å surfe her før jeg vet dette :-//
Det må da gå an å gjøre noe med dette problemt ,orker snart ikke å gå inn på forumet på denne måten
I dette tilfellet er jo en ferdig innebygd tilbakepil i tastaturet lykken hehe
Den funker alltid hos meg.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap