Noen som kan fortelle meg om de forskjellige malle-forumene?

Det er forskjellige malleforumer. Jeg kan ikke så mye om maller, bare ancistrus og de vanlige algespiserne. Jeg er selv på jakt etter maller for å ha sammen med dverggurami og palettciklider og guppy.

Trenger litt hjelp for å finne frem... Kan noen forklare de forskjellige forumene?

Er det ikke bare 2?
Ett for algespisere/ L- maller og ett for corydoras?
MC Darup
Er det ikke bare 2? Ett for algespisere/ L- maller og ett for corydoras?


jo forsåvidt
og en med andre maller.


Ser det er 3, det siste for f eks banjomaller. Slike som ikke er corydoras, og ikke typiske "sugemaller".

Så det spørs hva du er ute etter?
Hvis det er hjelp til alger er forum 1 det som gjelder. Vil du ha "bunnstøvsugere" som hjelper til med f eks matrester (og er generellt bedårende) er nr 2 rette sted.

Vil du ha litt merkelige, spesielle maller som ikke er kjente algespisere er forum 3 steder.

Ps: Ikke alle maller i forum 1 er algespisere, men mer info finner du i profilene til de ulike artene.
MC Darup
Ser det er 3, det siste for f eks banjomaller. Slike som ikke er corydoras, og ikke typiske "sugemaller". Så det spørs hva du er ute etter? Hvis det er hjelp til alger er forum 1 det som gjelder. Vil du ha "bunnstøvsugere" som hjelper til med f eks matrester (og er generellt bedårende) er nr 2 rette sted. Vil du ha litt merkelige, spesielle maller som ikke er kjente algespisere er forum 3 steder. Ps: Ikke alle maller i forum 1 er algespisere, men mer info finner du i profilene til de ulike artene.


Kan du fortelle litt (bare kort og enkelt) om
corydoras og banjomaller....? :/

Nei, det er umulig

Bruk fiskebasen, du finner masse info der.

Her er en fin artikkel om corydoras, ligger mer info om denne arten (bla oppdrett) i artikkelbasen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap