Kokosnøtthuler

Var på butikken idag og så noen kokosnøtter Endte med et jeg kjøpte 4 stk og tenkte nå skal jeg lage kokosnøtthuler. Når jeg kommer hjem så kommer jeg selvfølgelig på at jeg hverken har drill eller sag til å lage hule med :P

Smart å tenke før man handler ja
Hehe, jeg vet av en som kjøpte seg playstationspill uten å huske at han ikke hadde playstation før han forlot butikken
Men kanskje naboer/venner/familie er behjelpelige med verktøy?

Hvor kjøpte du nøttene forresten? Er på utkikk etter nøtter til å lage huler selv men trodde ikke de kom før til jul.
her i Bergen har vi nøtter i fleng på kiwien året rundt.. Der har jeg kjøpt en del
Har ingen kiwi i trondheim for så vidt jeg vet.. Kan kanskje forsøke på obs, de har jo alt mulig rart
Maretard
Hehe, jeg vet av en som kjøpte seg playstationspill uten å huske at han ikke hadde playstation før han forlot butikken;)


haha er det virkelig mulig!?!
Kjøpte de på obs på lade!
Ja jeg får vel lånt noe verktøy etterhvert men ville jo begynne på de med engang :P
Har aldri prøvd selv men hvis du hadde tatt en skarp kjøkkenkniv og vridd den rundt, hadde ikke du klart å komme igjennom skallet da? Og bare fortsatt til du fikk ønsket størrelse på hullet?
Tror ikke det går med en vanlig kjøkkenkniv, skallet er virkelig hardt! Det er lurt å stikke ut de tre hullene med skrujern først og tappe melka, og derreter sage fra hullene.
Det er lurt å koke skallene en stund før du putter dem i karet, så får du bort en del fargestoffer.
Maretard
Har ingen kiwi i trondheim for så vidt jeg vet.. Kan kanskje forsøke på obs, de har jo alt mulig rart


Kiwi på Moholt.


-Tim
Ser man det. Trodde det kun var ica der
Næh. Er Rimi også der. Eller var det Rema.......


-Tim
Elsebeth
Det er lurt å koke skallene en stund før du putter dem i karet, så får du bort en del fargestoffer.


Fargestoffene kommer bare frem på veldig varmt vann, og vi har ikke så varmt vann i akvariet til fargestoffene skal komme
Tim
Næh. Er Rimi også der. Eller var det Rema....... -Tim


Rema.

Men de har ofte kokos på Ultra også. Sjekk Ultra Lade eller Ultra Solsiden.
Det de ikke har på Ultra har man stort sett ikke godt av.......Fantastisk matbutikk.


-Tim
Får ta meg en tur på ultra på mandag da, en halvtimes gåtur unna, så ikke så langt som til lade=)
Du skulle ha handla på OBS! i dag, de hadde 40% på frukt og grønt denne uka
MarenB
Du skulle ha handla på OBS! i dag, de hadde 40% på frukt og grønt denne uka;)



+ Så får man rabatt på frukt og grønt vis man er Coop medlem
Så da sparer man oppmot 5kr på en kokosnøtt :P Er vel ikke store forskjellen om man bare skal noen :P
Trond Ferkingstad
Så da sparer man oppmot 5kr på en kokosnøtt :P Er vel ikke store forskjellen om man bare skal noen :P


Men, man sparer ivertfall noe da
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap