Akvarieklubb

finnes det noen akvarieklubb i nordtrøndelag?
Detter har jeg også lurt på. Håper noen vet noe. Eller så får vi starte opp en selv:P
har sett dær men nærmeste jeg kommer er tr-heim. har lest om at innherred akvarieklubb skulle starte men har ikke sett noe mere om det. håper noen flere vet noe
eventuelt hvis det ikke finnes noe akvarieklubb i trøndelag. hvem blir med å starter en klubb?
leste litte på norskakvarieforbund si side å dær fant jeg en epost add til innherred ak. men epost adr er ikke bruk så det blir nok ikke noe i dær fra så da er spørsmålet er det noen som bor i trøndelag som eventuelt har lyst å bli med å starte en klubb?
Hvor du hadde tenkt å ha "basen" hen da?
er jo ikke nødvendig å ha en direkkte basse da men den kan godt være til meg.

snakket med hu som prøvde å starte innherred ak. men det var skrinlakt hunn har flyttet å det var 4 5 år siden. har sent mail til tropehagen zoo for å lufte ut hvordan det er å få ordnet noe rabbatordning i den eventuelte kluben. men mangler forsatt svar. det som er forslaget mitt angående møter å sånn er at det går å bytte på å ha møter foreksempel stian en gan per den andre gang å pål osv. men det spørs på hva andre mener. å desuten må jeg snakke med noen i tr-heim akvarieklubb å høre om di er intresert å hjelpe til i starten.
Smart å prate med Trondheim Akvarieklubb, de kan helt sikkert hjelpe dere i gang og komme med tips. NAF har også en klubbhåndbok som du kan få tak i; les mer her.

Lykke til!
hei..
venter fortsatt på respons fra di
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap