Snødybder landet rundt

Inaktiv bruker
Det er mulig det bare er meg, men jeg syns det er litt morro og følge litt med på snø mengdene rundt om i landet, så det hadde vert morro om folk rundt om lag ut snødypden der de bor

Jeg bor i Tvedestrand, og her jeg bor er det 3 cm snødybde nå, det første snøfallet i vinter kom 1.1.08.
"Snødybden" her er slik at plenen er mer grønn enn hvit... :/ Men i oktober var det en del cm. Litt snø kom det og i romjula, men det regnet vekk i løpet av en dag. Bakvendtland.
Inaktiv bruker
jøss ikke snø så langt nord?
2cm
Måtte ut for å måle: 2cm og 1 minusgrad. Trenger ikke å måke noe ennå.
Inaktiv bruker
ja, her ser jeg at det er 2 pluss ute nå, så det spørs om ikke snøen forsvinner like fort som den kom :P men tror de egentlig har meldt mer snø i løpet av uka her.
Nord-møre
Her på nord-møre er det bare rim, og 10cm med is på noen lokale sjøer.
Snødybde?
snødybde? hæ? det er noen stive grønne tuster utenfor huset.
Siden vi flytta fra Finnmark for 5 år sia har vi ikke brukt hardere skyts enn piasavakost for snørydding
Jeg bor nok i et av norges værste "snøhøl". Raufoss / Toten, her er det mellom 30-40 cm. snødd litt i dag (2-3cm). Meldt mer snø i morgen, fredag, lørdag og søndag. Så vi har nok metern neste mandag :/
Rim på bakken om morgenen i Os og Bergensområdet. Kaldt og frost på bilene.
0 cm snø her.... Men rimfrosten har grodd imponerende. Sikkert en hel centimeter... :o
Deilig vær, forresten... Solskinn og kaldt...
Mosjøen. Mordnorge og innland. Her tror jeg vi kan si en halv cm på flatmark.
Hva har skjedd med mosjøen?
Sitat fra Nubbe:
"Mosjøen. Mordnorge og innland. .."

Hva har skjedd med Mosjøen og omegn siden det er døpt Mordnorge? Det var da ikke så galt deromkring?

Her kom det et tynt lag i går, kanskje et par cm, som såvidt skjuler litt av grønnfargen i plenen. Men gresset stikker opp her og der.
Det kom ikke nok til at trærne har fått snødekke, dessverre. Det er så fint når trærne blir hvite, da blir landskapet så vintervakkert

Før det puslete snøfallet i går var det bart overalt.

Dette er på Østlandet, ca 20-25 minutters kjøring sør for Oslo.
I Kr.Sund i Møre og Romsdal er det heller ikke noe snø.
kaldt som F, men null snø.
Har ikke målt, men her er det sikkert et par cm, og det snør fortsatt... Det snør masse!
Her har det bare føyka, og lagt seg litt i kriker og kroker...
Inaktiv bruker
Nå har det snødd en del her, så nå er vi nok oppi ca 5 cm i Tvesetrands området, men det er meldt opp til 70 cm i løpet av helgen :O og det blir litt hefftig...
Det er meldt snø/sludd, til helga, her på vestlandet. Det hadde vært helt supert, hadde det ikke vært for at vi skal tilbringe mye av helga på veien... :-/
Skal i bryllup på Stord, og det frister lite å slapse rundt i finstasen. Er mektig lei av selskaper nå... Like før jeg foreslår at vi kan feire bryllup under dyna med en svær bolle popcorn, og en god film... Men siden det ikke er meg som skal til alters, så er det nok ingen som vil høre på meg... ;P
Snø,hva er det. Ikke et eneste snøfnugg her på jæren.Men kaldt sterk vind og 0 grader
Inaktiv bruker
Ja, en liten oppdatering fra Tvedestrand (Aust-Agder), her ligger det nå ca 25 cm snø.... E18 har vert stengt pga lastebiler som står på tvers og litt av hvert, det er det samme hvert år:P
Tilfeldig bekjentskap
© Renate Magnussen
Reklame for plussmedlemskap