- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hvor kan jeg få tak i et lite juletre i plast med lys? oslo
Hvor kan jeg få tak i et lite juletre i plast med lys? oslo
For flere år siden fikk jeg et lite juletre i plast med lys som skiftet farge, tror det var no slags lysdioder som sendte ut lys i "nåletuppene" -egentlig ganske kult lite tre. Det forsvant under en eller annen flytting og jeg skulle så gjerne hatt tak i et sånt igjen.
Er det noen som har sett et kult lite juletre i Oslo og kan tipse meg om hvor?
30-40 cm høyt.
Har på følelsen av at bensinstasjoner kanskje selger sånt tull, men jeg bor midt i byen, kjører ikke bil og aldri innom bensinstasjoner så jeg vet ikke?
Jeg skal kødde med en kollega som hater julepynt og pynte med litt diverse "stygg" julepynt på kontoret hennes en dag hun er i møte, så hvis dere også har andre tips om billig og gjerne glorete julepynt blir jeg glad for tips )
Er det noen som har sett et kult lite juletre i Oslo og kan tipse meg om hvor?
30-40 cm høyt.
Har på følelsen av at bensinstasjoner kanskje selger sånt tull, men jeg bor midt i byen, kjører ikke bil og aldri innom bensinstasjoner så jeg vet ikke?
Jeg skal kødde med en kollega som hater julepynt og pynte med litt diverse "stygg" julepynt på kontoret hennes en dag hun er i møte, så hvis dere også har andre tips om billig og gjerne glorete julepynt blir jeg glad for tips )
Postet 03.12.08 kl 12:16
Postet 03.12.08 kl 12:27
Postet 03.12.08 kl 14:32
Postet 03.12.08 kl 14:33
Plantasjen er et godt tips, men jeg kommer meg ikke så lett dit. Må finne et sted i byen. Var innom Clas Ohlson, Nille og en annen krims krams i går uten å finne.
Men skal i dag rundt i disse glorete pakistanske krimskramsbutikkene. Det er mange av de på Grønland og det er jo der jeg bor! Skjønner ikke hvorfor ikke jeg har tenkt på det før...
Men skal i dag rundt i disse glorete pakistanske krimskramsbutikkene. Det er mange av de på Grønland og det er jo der jeg bor! Skjønner ikke hvorfor ikke jeg har tenkt på det før...
Postet 04.12.08 kl 11:39
Det er nok fiberoptik-tre du er ute etter... Er de stygge? :O
Jeg synes de er stilige, jeg...
Jeg tar alltid frem vårt den jula vi ikke skal være hjemme på julaften. Da gidder vi ikke ha ekte tre...
Jeg synes de er stilige, jeg...
Jeg tar alltid frem vårt den jula vi ikke skal være hjemme på julaften. Da gidder vi ikke ha ekte tre...
Postet 04.12.08 kl 11:45
Endret: 04.12.08 kl 11:53
Postet 04.12.08 kl 12:19
AggiDet er nok [URLBLOCK1]du er ute etter... Er de stygge? :O Jeg synes de er stilige, jeg... Jeg tar alltid frem vårt den jula vi ikke skal være hjemme på julaften. Da gidder vi ikke ha ekte tre... :D
Jo det er akkurat det jeg er ute etter og har selv vært og søkt med samme resultat som du. Jeg tør ikke bestille på nett i fare for at det ikke rekker fram i tide. Må ha alt klart til onsdagsmorran.
Jeg syns også disse er stilige. Fant et lite tre på Clas Ohlson, de reklamerte for at det skulle være fiberopptikk, men når jeg kom for å kjøpe var det bare sånt som det var slengt på ei vanlig lita lysslynge og forferdelig stygg julepynt... Æsj..
Postet 04.12.08 kl 12:44
tender[QUOTE=Lro] Må finne et sted i byen. Var innom Clas Ohlson, Nille og en annen krims krams i går uten å finne.
Fant du det ikke på KB Design?
Jeg kjøpte et slik tre der for 4 uker siden
På min handlerunde fikk jeg bare stukket innom det som var i nærheten. Men jeg tror uansett jeg ikke får tak i det jeg er ute etter der. Jeg vil ikke ha et tre som er pyntet med lys, men et som er med sånn fiberopptikk (lærte jeg meg nå av Aggi)
Postet 04.12.08 kl 12:46
tender[QUOTE=Lro] Må finne et sted i byen. Var innom Clas Ohlson, Nille og en annen krims krams i går uten å finne.
Jeg kjøpte et slik tre der for 4 uker siden Kikka innom denne siden, er det samme kjede? Der var jaggu litt for enhver smak... Kikka i julekatalogen. Juletre i rød plastikk må vel være toppen av kaka når man skal erte sjefen litt... ;D
Postet 04.12.08 kl 12:50
LroPå min handlerunde fikk jeg bare stukket innom det som var i nærheten. Men jeg tror uansett jeg ikke får tak i det jeg er ute etter der. Jeg vil ikke ha et tre som er [I]pyntet[/I] med lys, men et som er med sånn fiberopptikk (lærte jeg meg nå av Aggi)
Kanskje fiberoptikk er gått av moten? Sjekk på finn.no om noen selger brukt... Ellers var det vel treff på noen av de søkene jeg linket til?
Postet 04.12.08 kl 12:52
AggiKikka innom [URLBLOCK1] er det samme kjede? Der var jaggu litt for enhver smak... Kikka i julekatalogen. Juletre i rød plastikk må vel være toppen av kaka når man skal erte sjefen litt... ;D
Det er den butikken ja. De har absolutt alt i plast Det er den butikken de fleste teatre o.l bruker når man skal ha f.eks fake frukt, kaker etc.
Fiberoptikk eksisterer fremdeles. Men det er ganske dyrt.
Postet 04.12.08 kl 13:11
Aggi[QUOTE=tender][QUOTE=Lro] Må finne et sted i byen. Var innom Clas Ohlson, Nille og en annen krims krams i går uten å finne.
Jeg kjøpte et slik tre der for 4 uker siden Kikka innom denne siden, er det samme kjede? Der var jaggu litt for enhver smak... Kikka i julekatalogen. Juletre i rød plastikk må vel være toppen av kaka når man skal erte sjefen litt... ;D
Jeg har vært i den butikken for noen år siden, men jeg har alltid trodd at de kun selger til butikker, ikke til privatpersoner. Grosist?
Postet 04.12.08 kl 14:46
Endret: 04.12.08 kl 14:48
Aggi[QUOTE=Lro] På min handlerunde fikk jeg bare stukket innom det som var i nærheten. Men jeg tror uansett jeg ikke får tak i det jeg er ute etter der. Jeg vil ikke ha et tre som er [I]pyntet[/I] med lys, men et som er med sånn fiberopptikk (lærte jeg meg nå av Aggi)
Kanskje fiberoptikk er gått av moten? Sjekk på finn.no om noen selger brukt... Ellers var det vel treff på noen av de søkene jeg linket til?
Jo treff til nettbutikker men ikke til butikker jeg kan gå til i Oslo. Men uansett, jeg har stort håp om å finne noe på de pakistanske juggelbutikkene i ettermiddag. Der glitrer og lyser det hele året )
Postet 04.12.08 kl 14:47
Postet 05.12.08 kl 00:07