- Hjem
- Forum
- Vannverdier
- Tetratest gh hvordan gjør man det?? taknemmelig for all hjelp! :)
Tetratest gh hvordan gjør man det?? taknemmelig for all hjelp! :)
Hei
Jeg har nettopp kjøpt en lite brukt tetra GH test... men i pakken var det ikke noe form for bruksanvisning.. her er et slikt glass med det middlet i og en måle ting som jeg går ut i fra at det skal være vann i ...
Men hvordan gjør mandette? hvor mye vann og hvor mye middel og hvordal finner jeg ut hva som er Gh'en? :S
Taknemmelig for hjelp
Jeg har nettopp kjøpt en lite brukt tetra GH test... men i pakken var det ikke noe form for bruksanvisning.. her er et slikt glass med det middlet i og en måle ting som jeg går ut i fra at det skal være vann i ...
Men hvordan gjør mandette? hvor mye vann og hvor mye middel og hvordal finner jeg ut hva som er Gh'en? :S
Taknemmelig for hjelp
Postet 17.08.11 kl 14:11
Postet 17.08.11 kl 15:50
Postet 17.08.11 kl 15:51
Av en eller annen grunn har nærmest alle akvarieutstyr-produsenter hjemmesider som ikke ligner grisen, og de har ofte flere forskjellige sider (den ene verre enn den andre) som heller ikke forteller brukeren om at det finnes andre/bedre sider.
Tetra er dessverre ikke noe unntak. Går du f.eks. inn på tetra-fish.com så finner du lite og ingenting vettugt, men på tetra.de går det an å orientere seg litt bedre.
Her er i hvert fall bruksanvisningen til GH/KH-testen deres: Tetratest GH/KH
Tetra er dessverre ikke noe unntak. Går du f.eks. inn på tetra-fish.com så finner du lite og ingenting vettugt, men på tetra.de går det an å orientere seg litt bedre.
Her er i hvert fall bruksanvisningen til GH/KH-testen deres: Tetratest GH/KH
Postet 17.08.11 kl 17:03
Norsk instruksjon finnes her på forumet i artikler/annet: Vanntest; hvorfor og hvordan?Vanntest; hvorfor og hvordan?
Postet 17.08.11 kl 18:37
Postet 17.08.11 kl 18:41
Postet 17.08.11 kl 18:48