Hvilke fisk er dette da?

Hei! Kjøpte altså 6 fisker i går, og to var av samme rase, men husket ikke hvilke rase, har to bilder av dem.. Håper noen vet hvilken da
Begge er likens rase, bare at den rød/oransje er gravid.
Ja også lurer jeg på denne typen?
Første bildene er sverddragere, de siste ser ut som en slørete variant av albinopansermalle?
Inaktiv bruker
Du burde bytte bunnlag btw, den mallen MÅ ha sand, ellers så mister den batene.
bartene skal det nok stå. Bytt bunnlag eller gi bort mallen
Grunnen for at de sier du må ha sand er for at den mallen bruker bartene/skjegget til å føle i sanden med etter mat, og når det er grus der så kan den skade disse og det er ikke bra. engelsk elvegrus går bra siden steinene er runde, eller så kan du kjøpe blåsesand fra biltema, eller så går det også ann å bruke badesand som man bruker til chinchilaer. er du heldig å har en uforurenset badestrand i nærheten kan du også hente sand der i fra (sand fra biltema koster 60-70 kr og det er 17kg i en sekk.)

Nå vet ikke jeg om du har en rot i akvariet, men mallene gnager også på trerøtter, noe som er viktig for dem
Inaktiv bruker
Var bartene ja :P heheh.
Coryene gnager vell neppe på røtter. og så vidt jeg har skjønt så siler de maten gjennom gjellene, så de tar inn sand og siler ut sand og får i seg mat.
Mulig jeg bommer her, men det er sånn jeg har skjønt det. (Info)
Det er nok L-mallene som gnager treværk, ja
haha så ikke at det var en pansermalle i forbifarta, så ikke på det store bildet :P er jo ikke vandt med å se en corydoras med lange finner :P vet ikke hva som fikk meg til å tenke på at det var en slags ansistrus. men nå vet du værtfall det om du skulle ansaffe deg en slik type algespiser
Men hvor lenge kan albinoen være i akvariumet så lenge det er grus i? Skal skrifte i romjulen.. Blir det for sent?
Det går nok sikkert bra frem til da
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap