Pen gullfisk eller?

en dritpen gullfisk?

hva er din mening
Nå er ikke gullfisk min sterke side, men jeg syns den var kjempeflott
Gullfisk er heller ikke min sterke side, men disse det er bilda av ser ut som helt "vanlige" flekkede gullfisk og skiller seg overhodet ikke ut på værken positiv eller negativ side-er som sagt en helt ordinær gullfisk.
Utifra de bildene du la ut kan jeg ikke se noe spesielt med den. Men det viktigste er jo at du syns den er "dritpen"
Fin gullfisk du har da
Liker fargekombinasjonene for er vant til oransje gullfisker selv ;P

Mvh

Blomsten
Jeg syns den var kjempepen!

Selv hvor mye det enn er en 'vanlig' gullfisk som det sies, så er det likevel mønsteret og fargekombinasjonen som gjør det 'lille ekstra', som også på alle andre fisker. Og denne var veldig fin!

Jeg digger gullfiskene mine!
Jeg å
men den så ikke ut til å være bli xD
Hadde ikke snudd meg etter den og plystret

Så helt vanlig ut for meg, men har kanskje tegninger som skiller seg ut for gullfisk-entusiaster?
Pen, men veldig vanlig variant, den er kulturformen "Shubunkin" hvis du ikke visste det, men som noen nevnte over, så er jo det viktigste at du synes den er "dritpen" :P
Denne slørhalen det er bilde av i tråden er IKKE en shubunkin.
Den som kan skimtes nederst på siste bilde kan være en shubunkin. De har rød "hatt"

-Tim
Det er da ikke noe krav om at shubunkin skal ha rød hatt??
Nei.
Det er ingen shubunkin på disse bildene.
Shubunkin har blå/grå bunnfarge.

Bilder av noen varianter.

Mer info om gullfisk varianter her.
Den var kjempepen! Har ikke sett så mange andre enn de vanlige gullfarvede
Mvjnz
Det er da ikke noe krav om at shubunkin skal ha rød hatt??

Ok. Da var jeg misinformert.

-Tim
Den har ett fantastisk smil.
Plussmedlem
Som sagt før- den har et fantastisk pent smil!
Nei, fra spøk til alvor-denne fisken var kanskje helt vanlig, men jeg likte den allikevel meget godt- alle fargene passer sammen! Ønsker meg en slik jeg også, bare ikke
i slørhale-variant. Men jeg har nå 6 gullfisker i 223-literen (hovedfisken! ;D) så det er nok ikke så lurt for meg med flere nå. Men hvis en av de skulle være så uheldige
å reise til den store fiskedammen, blir det nok en liknende. Jeg har også selv en gullfisk med fargekombinasjon rødt og hvitt, det er yndlingsfisken min. Vil
du se bilder av mine, sjekk gjerne ut min personlige akvarietråd! :)

Legg gjerne ut enda flere bilder av gullfiskene dine, det er alltid spennende med bilder!
Gullfisk
Haha x'D Kul, er vel heller passende :p
Dritpen. Har faktisk sett meg ut en lignendei butikken som nok kommer til å bli med meg hjem snart. Samme fargene som din, men mindre og flere flekker.
Tilfeldig bekjentskap
© Ole Petter Bjørling
Reklame for plussmedlemskap