- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Vestfold akvarieklubb
Vestfold akvarieklubb
For de som ikke har hatt følere på insiden er dette det som tidligere ble omtalt som Horten og Omegn AK.
Under det første møtet ble det nye navnet nevnt og begrunelsen er at vi allerede har medlemmer fra Larvik i sør til Horten i nord. Interessen er enda videre en det også.
Vi i klubben ville ikke gå ut med det nye navnet før det var avklart med Larvik AK. Et mulig samarbeid skal jo ikke ødelegges av et navn.
Under det første møtet ble det nye navnet nevnt og begrunelsen er at vi allerede har medlemmer fra Larvik i sør til Horten i nord. Interessen er enda videre en det også.
Vi i klubben ville ikke gå ut med det nye navnet før det var avklart med Larvik AK. Et mulig samarbeid skal jo ikke ødelegges av et navn.
Postet 27.05.08 kl 21:32
Og til de av dere som ønsker t-skjorte med klubbens logo, så ser dere logoen i Terjes avatar.
Send en mail til Terje, så bestiller vi opp og tar imot betaling(faktura fra kasserer).
I tillegg vil det i nærmeste fremtid også komme giro til de som er registrert som interesserte medlemmer. De av dere andre som også ønsker medlemskap i klubben bes ta kontakt med Terje på mail.
Send en mail til Terje, så bestiller vi opp og tar imot betaling(faktura fra kasserer).
I tillegg vil det i nærmeste fremtid også komme giro til de som er registrert som interesserte medlemmer. De av dere andre som også ønsker medlemskap i klubben bes ta kontakt med Terje på mail.
Postet 27.05.08 kl 22:44
Postet 01.06.08 kl 08:10
Postet 15.06.08 kl 19:37
Postet 15.06.08 kl 21:43
Postet 15.06.08 kl 22:03
Postet 15.06.08 kl 22:07
Hmmm
tenkte litt på laksefiskeklubb jeg også gitt hehe eller hval sjokolade....
Noen som kommer på torsdag eller? Jeg gjør Og hva vi skal gjøre? Spise kake i hvertfall
Noen som kommer på torsdag eller? Jeg gjør Og hva vi skal gjøre? Spise kake i hvertfall
Postet 18.06.08 kl 01:17
Anette Rtenkte litt på laksefiskeklubb jeg også gitt hehe eller hval sjokolade.... Noen som kommer på torsdag eller? Jeg gjør :-) Og hva vi skal gjøre? Spise kake i hvertfall :-)
Som sagt så tenkte jeg vi skulle planlegge litt for høsten, Dessuten kommer det vel noen nye medlemmer......
Men med tanke på at det blir siste møtet før ferien tar vi vel de med ro?
Men kake var en god ide!!!!!
Postet 18.06.08 kl 09:10
Postet 18.06.08 kl 10:35
Postet 18.06.08 kl 11:04
Postet 18.06.08 kl 14:05
Postet 18.06.08 kl 15:13
Postet 18.06.08 kl 21:25
Postet 19.06.08 kl 01:17
Postet 19.06.08 kl 01:22
:-)
[
Jeg kommer Anette hehe, har du bakt kake??? hehe
Ikke jeg... men hadde fått datteren min til å bake brownies i dag men jaggu hadde hu ikke tatt med hele kaka i stallen og borte var den!! Og det var dobbel porsjon, en hel langpanne hehe Spørs nok om hun ikke må i gang igjen i morgen hehe
Har en god nyhet folkens
RYDDESALG: 30% på fisk og planter!!!!!!!!!
+5 UTSTILLINGSKAR MED 1000,- RABATT (ubrukte)
Husk å ikke kom for sent da, døra blir låst!
Hilsen meg...super stolt av 4 koi yngel som vi har fått i dammen i butikken
Jeg kommer Anette hehe, har du bakt kake??? hehe
Ikke jeg... men hadde fått datteren min til å bake brownies i dag men jaggu hadde hu ikke tatt med hele kaka i stallen og borte var den!! Og det var dobbel porsjon, en hel langpanne hehe Spørs nok om hun ikke må i gang igjen i morgen hehe
Har en god nyhet folkens
RYDDESALG: 30% på fisk og planter!!!!!!!!!
+5 UTSTILLINGSKAR MED 1000,- RABATT (ubrukte)
Husk å ikke kom for sent da, døra blir låst!
Hilsen meg...super stolt av 4 koi yngel som vi har fått i dammen i butikken
Postet 19.06.08 kl 01:33
Postet 19.06.08 kl 01:39
Tom Kristiansen[QUOTE=Sanne]jeg slenger meg mest sannsynlig på sykkelen og kommer, med mindre det regner vannrett og blåser nordavind fra alle kanter, da tar jeg bussen :p
Fornuftig valg om det regner ja, men husk å ta med klappstoler e.l så slipper man å sitte på en sekk med hundefor hehe
fikk mine foreldre til å finne fram en sammenleggbar stol, så den slenger jeg i sykkelveska :p kommer garantert til å være drit sliten da jeg har vært på revy med jobben ikveld/igår :p hvor er maxizoo egentlig, har aldri vært der, og kilen er jo stort...
skal komme meg av gårde i seks tida, burde ikke bruke hele 2 timer på turen.. selv om jeg aldri har sykla til tønsberg før xD
Postet 19.06.08 kl 01:44
Endret: 19.06.08 kl 01:45
Postet 19.06.08 kl 01:47