Webzoo...
Postet 07.05.08 kl 19:52
Postet 07.05.08 kl 20:12
Kan bare ikke forstå alle klagene på dette firmaet. Jeg bestilte varer der den 3.mai. I dag ligger de i følge søkelinken på hovedpostkontoret i Bergen. Og det var klokken 09.18 i morges så jeg har dem nok hos meg i morgen. Personlig tror jeg at grunnen til at en del folk må vente på varene er at de har bestilt noe som ikke er på lager. Ved hvert produkt står oppgitt antall som Webzoo har inne av et produkt. Hvis de ikke har det man bestiller på lager kan de heller ikke sende det ut før de får har det selv. Hos andre firmaer se dette oppgitt til alt fra 3-flere uker. Jeg har aldri opplevd å vente over en uke på varene og jeg bestiller nesten alt jeg trenge hos Webzoo.
Postet 07.05.08 kl 20:25
Postet 07.05.08 kl 21:28
Postet 08.05.08 kl 12:08
Postet 08.05.08 kl 12:25
Endret: 08.05.08 kl 12:26
Kan ikke tips, klager o.l. til webzoo sendes til mail@webzoo.net ?
Jeg har sendt inn tips om forbedringer av handlekurven, men gjenstår vel å se om de tar det til seg.
Bare en ting jeg fikk lyst til å nevne som avslutting når vi først har begynt å snakke om akvariebutikker... Personlig syntes jeg den nye akvasia stod for månedens brøler angående IT-sikkerhet: Når de nylig sendte ut et informasjonsbrev til alle gamle kunder om sin nye butikk, er ikke brevet sendt som blindkopi. Det resulterer i jeg sitter med aktive emailadresser til alle gamle kundene deres (dvs bare akvarieinteresserte folk). Siden man er fattig student for tiden, mon tro om webzoo kan være interessert i en slik liste? Jeg vet ihvertfall at ellers i samfunnet er bedrifter villig til å betale for kundelister til konkurrenter (dette har jeg selv fått tilbud om-senest i år), selv om dette selvfølgelig aldri vil bli innrømmet av en noenlunde oppegående sjef.
Jeg har sendt inn tips om forbedringer av handlekurven, men gjenstår vel å se om de tar det til seg.
Bare en ting jeg fikk lyst til å nevne som avslutting når vi først har begynt å snakke om akvariebutikker... Personlig syntes jeg den nye akvasia stod for månedens brøler angående IT-sikkerhet: Når de nylig sendte ut et informasjonsbrev til alle gamle kunder om sin nye butikk, er ikke brevet sendt som blindkopi. Det resulterer i jeg sitter med aktive emailadresser til alle gamle kundene deres (dvs bare akvarieinteresserte folk). Siden man er fattig student for tiden, mon tro om webzoo kan være interessert i en slik liste? Jeg vet ihvertfall at ellers i samfunnet er bedrifter villig til å betale for kundelister til konkurrenter (dette har jeg selv fått tilbud om-senest i år), selv om dette selvfølgelig aldri vil bli innrømmet av en noenlunde oppegående sjef.
Postet 08.05.08 kl 12:35