Tropical for - vanskelig å finne

Jeg har nå lett nettet rundt etter noen som selger Tropical sitt for. Den lokale butikken gjør det, men de har ikke alt jeg trenger.

Så jeg lurer litt på hvorfor det er så få butikker som fører dette produktet???
Er det noen som vet om butikker jeg ikke vet om??

Mvh Linda
Tropical
Vet de fører en del av det hos Dahls i Moss.
De eneste butikkene jeg vet om som fører Tropical er dyrebutikken på Oppdal (på senteret Domus) og Zoo Torget i Fræna. Det blir kanskje ett stykke å kjøre?

Virker som om det er de litt "mindre" butikkene som ikke hører til noen kjede som fører merket.
Litt større butikker ser ut til heller å foretrekke Tetra, Sera, Prodac etc.
Synes det er ett helt greit merke. Handler bl.a malletabeletter og tørkede mygglarver fra dem.
Har sjekket ut dyrebutikken i oppdal og det er ikke så langt ifra sambo sine foreldre. De bor i Folldal så han kan svippe innom når han er der, men hvorfor tar ikke andre butikker inn dette?

Merkelig.

Linda
Hint... jeg har lagt ut tropical for som jeg ikke bruker til salgs har 2 bokser på 1200ml, er brukt litt. vegetable og malawi for
Høres ut som om det blir langt å kjøre for deg uansett. Kan da nevne at jeg ikke har hatt problemer med å få tak i Tropical for i Drammensområdet. Både dyrebutikken i forbindelse med CC i Drammen og zoobua i Kongsberg har dette. I Drammen la jeg merke til at de hadde Malawi og Tanganyika for og en del mer, men ikke hva. De hadde også noen andre akvarieprodukter fra Tropical som vannforbedringsmiddel.
Linda Kristin
Jeg har nå lett nettet rundt etter noen som selger Tropical sitt for. Den lokale butikken gjør det, men de har ikke alt jeg trenger. Så jeg lurer litt på hvorfor det er så få butikker som fører dette produktet??? Er det noen som vet om butikker jeg ikke vet om?? Mvh Linda

http://www.dyreshopen.no/ fører Tropical.
Linda Kristin
Så jeg lurer litt på hvorfor det er så få butikker som fører dette produktet??? Er det noen som vet om butikker jeg ikke vet om??

Buster Zoo
, som ligger utenfor Ski storsenter, borte ved jernbanebrua i Kråkstadveien 1, fører Tropical fôr.

[External Image]
Wow Mona..
Du gjør ting skikkelig når du først gjør det.. Tusen takk. Det er ikke så langt unna meg så jeg skal ta en tur dit.

Takk igjen.

Og takk for alle svar i denne tråden.

Linda
Linda Kristin
Wow Mona.. Du gjør ting skikkelig når du først gjør det..

Den har jeg hørt mange ganger i løpet av livet...
Vet ikke helt om det er utelukkende positivt bestandig da men... :p
mona o
[QUOTE=Linda Kristin]Wow Mona.. Du gjør ting skikkelig når du først gjør det..

Den har jeg hørt mange ganger i løpet av livet...
Vet ikke helt om det er utelukkende positivt bestandig da men... :p
bedre å gjøre ting en gang skikkelig, enn 2 ganger slurvete.

Men angående topic, du kan kanskje få den nærmeste butikken å sende deg varer mot at du betaler med giro?
Takker for alle svar i denne tråden.
Det er skikkelig flott at akvarister i nærmiljøet og lengere unna har vært så behjelpelige. Skal på ferie nå, men etter det skal jeg legge turen til Ski.

Hjertelig takk alle sammen.
Ciklide
De eneste butikkene jeg vet om som fører Tropical er dyrebutikken på Oppdal

De selger også via QXL, og sender

Aldri prøvd dette foret, men har sett det på qxl i en evighet. Er det bra?
Plussmedlem
Har aldri forsøkt Tropical, men jeg har et par kommentarer likevel

Ser at de opererer med to forskjellige priser.
På "nettversjonen" av Dyrebutikken Oppdal og Dyrebutikken Oppdal QXL er prisene følgende på noen eksempler:

Supervit basic premium 600ml:
Nettbutikken: kr 129,-
QXL: kr 69,-

SpiruTabin Tabletter 75 ML 90 stk
Nettbutikken: kr 99,-
QXL: kr 49,-

Tropical D-50 PLUS PREMIUM 300 ML discus
Nettbutikken: kr 99,-
QXL: kr 69,-

Tropical D-VITAL PLUS 600 ML
Nettbutikken: kr 239,-
QXL: kr 149,-