Sjefens fiskesuppe

Plussmedlem
No er eg omsider i gang med å bli våt på fingra igjen.

[External Image]

Det er snart 20 år sidan eg starta med akvariehobbyen, då ekskona mi overtalte meg til å vera med og kjøpe ein 220-liter. Som det ofte er med meg så går eg all-in når eg først blir hekta på noko, så i løpet av eit par år hadde vi 8 akvarier i drift i rekkehuset vårt på Holmlia. Vi blei også aktiv i akvariemiljøet og eg starta å utvikle Akvaforum sidan eg (som no) jobbar som webutviklar og såg at det var nødvendig med ein slik nettstad.

Akvaforum har dermed vore ein realitet i 18 år.
Men så er det slik at livet gjerne kjem og tar deg. i 2006 blei vi foreldre for første gong, og lillesøster kom i 2010. Då hadde vi nok med å halda eit stort selskapsakvarium i drift, og då vi bestemte oss for å flytte til Telemark i 2012 solgte vi akvariet, men hadde alltid planer om å koma tilbake til hobbyen.

MEN - livet tok enda fleire twists and turns, og åra går fort. I 2018 var ein plutseleg skilt deltidspappa, og ein hadde plutseleg også dårlegare råd. Akvariehobbyen er jo ikkje den billigste å drive med.

Så gjekk åra, og Akvaforum blei liggjande der utan nødvendig vedlikehald og vidareutvikling. Eg var opptatt med dagjobb, ungar og andre hobbyar. Så, i 2021 måtte eg ta ei sjefsavgjerd i forhold til om eg skulle kvitte meg med Akvaforum eller drifte vidare. Skulle eg driva vidare var det heilt nødvendig å:

1) Leggja inn maaaange timar i oppgradering av nettsida.
2) Engasjere meg i hobbyen.

2022 starta då med full jobb - og i løpet av det første halvåret i 2022 brukte eg 300-400 timar på å lage sida slik den framstår som no og bytte til ny plattform.
Samstundes hadde eg eit aktivt Finn-søk etter større akvarier i nærleiken, og for eit år sidan fann eg ein fin 412-liter til salgs som eg impulskjøpte, henta og plasserte i stua.

Men hadde eg tid til å setja det i stand og starte det opp?