Løp og kjøp! og endelig!

eg var på tropehagen zoo i dag og der har di 5 flekket corydas til 119 kr og 10 stk for 219 kr og 30 stk for 530 kr trur eg det var.. er isje sikker.. mn uansett KNALL BILLIG!!!!!
eg var på troyas zoo og buddy og der kostett en 59 kr! dt er dyrt!

endelig fant eg dei rette coryene! nemlig
Corydoras aeneus Pansermalle og disse var i lek da eg kjøpte dei.. så eg sa til hon damen att disse ville eg ha! og ho tok 2 stk.. men eg sa eg tar alle 3 eg for eg har 4 stk hjemme som eg vil utvide stimen min med. og no er dei i lek hele gjengen hipp hurra!

noen forslag om ka/kordan eg kan ta eggene uatv aKvarie?
Hei her har vært en god del med god informasjon om cordy og oppdrett her på af les under oppdrett på venster side så finner du det du søker ,som ett lite hurra for rekeentusiaster så jeg red bee hos tropehage zoo på bystasjonen men så ikke prisen desverre.
Hei
prisen er 49 kr =)
eg skulle kjøpe men så tenkte eg neh... eg får heller kjøpe meg noe andre ting x)

mn takk for svar=) mn andre folk: plis kom med mere svar=)
Kanskje du finner noe hjelp i den flotte artikkelen til mona o?!

Som nevnt over finner du vanvittig mange tråder om oppdrett av corydoras.
Ved søk på "oppdrett corydoras" kom det opp 219 poster

Lykke til!
Hei
tak.. mn eg finner fortsatt isje kossen eg skal få ut eggene =( mn kossen ser vi eggene? legger Corydorasene mine på vindue eller grusen?
Cicilie Telle
tak.. mn eg finner fortsatt isje kossen eg skal få ut eggene =( mn kossen ser vi eggene? legger Corydorasene mine på vindue eller grusen?


Da jeg hadde aeneus la de egg på glasset og på plantene, og de la mange på et sted. I motsetning til noen corydoras sterbai jeg hadde som spredde eggene sine rundt hele akvariet.

Du må fjerne eggene forsiktig fra akvariet med fingrene.
Hei
ok.. takk=) men eg vil gjerne ha tips til inredninger og kas planter og diverse eg kan ha oppi som ett bra alternativ til ancistrus og coryer
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap