På jakt etter det beste vannforbedringsmidlet!

Jeg begynte nylig med "aqua-safe" fra Tetra og nå begynner jeg å gå tom da jeg har hatt veeeldig mye vannbytte den siste tida. Derfor tenkte jeg å spørre om det er andre type merker som kan være bedre og billigere i bruk (div mindre mengde per liter)?
Jeg er forsåvidt fornøyd med Tetra, men jeg har ikke prøvd noe annet da
Akkurat nå bruker jeg [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=125445+*+125446+*+125447+*+125448&t=temartic_e&userid=Nc0Kn4LWShSNuP40jvcaNmXrQnC7c1zcVnf]JBL biotopol[/URL] som jeg er veldig fornøyd med. Den varer dobbelt sp lenge som Aquasafe, siden den er drøyere i doseringen

Men, jeg har hørt positive ting om [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=367901+*+367902+*+367903+*+367904&t=temartic_e&userid=nM1s2ErlflwCdMxtFjXAHbA6gvmuxu8wCBe]aqua medic[/URL] sin også, og den er enda drøyere i bruk enn biotopol! Så jeg skal i hvert fall bestille aqua medic neste gang og sjekke ut den.

Aquamanias har JBL biotopol, mens Webzoo har aqua medic opplistet, men uten pris så jeg aner ikke om det faktisk går an å bestille der.
Har brukt aquasafe, men har gått over til aquamedic, kjøpte den i den tyske nettbutikken elin lenket til. Er veldig fornøyd med aquamedic, den er MYE drøyere enn aquasafe. Bruker 1,5 ml pr 10L !
Seachems Prime er ett bra produkt, det er veldig drøyt i bruk.
" Use 1 mL (top mark of enclosed dispenser) for each 10 gallons (40 L) of new water."

Wow. Jan Ove - bruker du dette middelet fast? Bra saker, altså? Det var jo ekstremt drøyt i bruk, ja.
Inaktiv bruker
50 ml for 2000 l ?
Det er drøyt det
Jeg kjøpte den minste flasken for lenge siden og det har nesten ikke minsket på den. Jeg bruker Prime bla til å deklorere en absorbent etter regenerering i ren klorin.
Små mengder Prime klarer mao å nøytralisere ren Klorin, så de små mengdene av klorderivater vi har i vannet er piece of cake!
Synd det ikke er noen som selger Seachems produkter i Norge, de har mange spennende saker. De er veldig kjent "over dammen".
Jeg har JBL Biotopol... fikk den med og ble fortalt at jeg skulle bruke den i begynnelsen av perioden jeg hadde akvarie.. såå jeg bruker den ikke nå lenger.. hva brukes den til? :P
Jan Ove
Seachems [URLBLOCK1] er ett bra produkt, det er veldig drøyt i bruk.

WOW! Tror det blir mange bestillinger dit fra AF nå!
Hva blir det i frakt om jeg bestiller fra linken din?
Spørs hva slags verdier vil du egentlig forbedre?
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap