Gjennomsiktige prikker på glasset?

Som dere ser på bildet, så har det kommet en masse gjennomsiktige prikker på glasset, disse prikkene ligger også på plantene rundt omkring. Noen som vet hva de/det kan være? alger?

Akvariet er et 60 liters akvarium med planter, en lavastein og en mangrove rot. innvendig filter.
Er et litt for dårlig bilde til at jeg ser hva det er. Er du sikker på at det er alger og ikke noen fiske egg? Er det blankt, hvitt eller grått? Er det mykt eller hardt? Kanskej noen bedre bilder også?
Lurer på om dette kan være pestsnegler - unge sådan
Tror ikke det er pestsnegler, for de flytter seg ikke rundt, de bare henger der fast, og svaier litt i vannbevegelsen. Tok to bilder til, men jeg fikk ikke til at kamera fokuserte på de småe dottene.
loffa
Er et litt for dårlig bilde til at jeg ser hva det er. Er du sikker på at det er alger og ikke noen fiske egg? Er det blankt, hvitt eller grått? Er det mykt eller hardt? Kanskej noen bedre bilder også?


De er myke, og hvit/grått i fargen. dersom jeg tar og drar en finger over glasset der de sitter blir de bare borte i vannet.
Prøv å legge noe like bak det som sitter på glasset, før du tar bilde, slik at kameraet fokuserer på dette i stedet. For eksempel en plastskive.
Ikke greit å se ut i fra bildet, men jeg tipper på eggeklaser fra feks pestsnegler
Har sån skit jeg også...
JEG HATR HATT DETTE I 2 UKER... DETTE ER NOE SOM JEG IKKE TROR ER FARLIGT... DET ER BARE LITT MERE FOR ALGESKRAPEREN OG FIXE...
Tilfeldig bekjentskap
© René F
Reklame for plussmedlemskap