Jobbe som akvarist?

Jeg vet ikke om jeg får legge dette her, men jeg prøver.

Jeg har fortsatt behov for dyktige akvariester på TAM Liertoppen. Kunne du tenke deg å jobbe i butikk, så ta kontakt med meg på liertoppen@tam-zoo.no

Hvorfor bumper du ikke bare den tråden du allerede har laget om akkurat samme sak?
Beklager, den tråden hadde jeg faktisk glemt - det er jo en stund siden jeg la den ut. Den blir vel slettet av moderator om det blir for mye dobbelt opp!?
Jeg synes dette ser ut som en annonse, og det vel ikke lov å legge annoser i forumet.
Liertoppen ligger mellom Asker og Drammen.
evoT
Jeg synes dette ser ut som en annonse, og det vel ikke lov å legge annoser i forumet.

Er du seriøs??? Har du ikke bedre ting å gjøre enn det? Det er ikke lov til å legge annonser på salg i forumet. At man utlyser en akvarist jobb til en akvarie interesert her inne passer akkurat i det forumet her.
Alder?
hvor gammel må du være for og ta litt faste småjobber?

hadde jo vært morsomt og tjent litt penger....

hilsen philip lauritzen (13)
juventus
[QUOTE=evoT]Jeg synes dette ser ut som en annonse, og det vel ikke lov å legge annoser i forumet.

Er du seriøs??? Har du ikke bedre ting å gjøre enn det? Det er ikke lov til å legge annonser på salg i forumet. At man utlyser en akvarist jobb til en akvarie interesert her inne passer akkurat i det forumet her.

Preach, brother!
Philip Lauritzen
hvor gammel må du være for og ta litt faste småjobber? hadde jo vært morsomt og tjent litt penger.... hilsen philip lauritzen (13)

Tror du heller burde ta kontakt på mail ang. sånne spørsmål
har prøvd å svare deg på mail et par ganger Phillip, men får den bare i retur. Du må være hvertfall 18 for å være selger.

jeg legger til her at jeg er på jakt etter en som både kan ferskvann og saltvann, og helst en som kan drifte en akvarieavdeling.
Ok... da vet jeg det.
ja... jeg tror jeg kan en del om akvarium, men nesten ingenting om saltvann...

men, da jeg blir større er jeg veldig intresert i en jobb i en dyrebutikk

Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap