Mange bøtter vann.. (side 115)

joda, har en diger mosekladd oppi der, en god del av egga var jo i mosen har forøvrig også en marimoball til overs, men den går i et annet kar. vil ikke blande ting når de er så skjøre.
idag telte jeg hele 18 knøtt... og hvem vet hvor mange som er inni mosekladden eller under filteret... dette skal bli spennende håper så mange som mulig overlever seff...
Håper jeg kan sette meg på lista når den tid kommer!?!
joda, hvis du skaffer transport til trondheim så. fisk sender jeg ikke
da førstemann som ville ha yngel har forduftet, så var det vel elin og du som ville ha inntil videre tror jeg. men vil ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, alt kan fremdeles skje. de måtte jo klekke nå, når jeg skal være så mye borte... men, nå har de lagt egg 3 ganger, så skal nok greie å få de til å gjøre det igjen om nødvendig. jeg SKAL greie å få fram noen små av disse, basta :p
Så morro at du teller hele 18 stk da
Her har jeg så mange crs reker at jeg bare må smile hver gang jeg ser inn i karret. Lykke er en liten ting.
da drar jeg snart til evje, akvariene har fått no vann og bytta fisk. men mosen i 20 litern har fått et ekkelt slimete belegg... alt jeg har gjort er å ta ting ut, fange fisk, ting inn, litt nytt vann og så fisk inn... æsj.

blir borte 2 uker i første omgang, men har internet tiljobling heldigvis. men lite fiskerelatert de neste 4 ukene.
spent på hvordan det går hjemme, men det har jo bare gått 3 dager. fremdeles 10 til jeg skal hjem første gang. ellers går det fint her, er støl, men det skal man jo være. havnet på samme brakke, til og med samme rom. nesten alle er tilbake fra forrige gang, og noen få nye. er lystig lag på kvelden med mye latter, samt at nesten alle sitter og pjoner votter for tiden :p
Så bra at du koser deg, torsdag henter jan fiskene, de kommer nok til å gå litt tett mens de venter på at du skal hente dem.
jada her svetter vi og koser oss. på onsdag gikk jeg hele 20 km i løpet av dagen.

jeg kommer hjem neste helg, så får vel kanskje henta fisken da. skal jo uansett ta vannbytter og slikt mest spennende skal det bli å se hvor mange yngel som fremdeles lever...
Du skulle nesten ha investert i web-kamera slik at du kunne ha fulgt med yngelen
webkamera har jeg faktisk, men pc'n min står avslått nå. kun mine foreldre som slår av og på lys innimellom. balja yngelen går i er hvit, så de kan kun sees ovenfra :p
idag har jeg gått over 24000 skritt. hadde tenkt å ta med kameraet på tur, men det blir fort mørkt i området, så det får bli etter lunsj imorra isteden, da har vi egentrening. lurer på hvordan det går hjemme. burde nok spurt om de kunne fore et par tabletter, selv om alle karene er godt innkjørte
da er det bare et par dager igjen til jeg er hjemme en liten tur. skal bli deilig. selv om jeg koser meg her og. bare en og en halv dag igjen, hvor jeg blir fotfulgt av en dagbladjournalist. herlighet, hva er det egentlig jeg har sagt ja til... jaja, forsent å trekke seg nå :p
wohoo, da er det mindre enn et døgn til jeg er hjemme på lynvisitt. og bare et par timer eller mindre hvor jeg blir fotfulgt og. blir en 6 siders artikkel, hjelp... men vi ble heldigvis 4 og ikke 2 som kommer i avisa..
Morro å komme i avisa da

Her nede har jeg møtt ei fra Tønsberg som oxo er akvarist faktisk Fant en dyrebutikk like nedi gata her å, så livet er fint
Jeg har prøvd å lese lengre fram i tråden din for å finne ut hva du er med på for tiden, men finner ikke. Jeg blir jo så nyskjerrig når du nevner avis og sånn
hehe, jeg er for tiden på en klinikk for livsstilsendring, og dagbladets fredagsmagasin har vært her og skravlet og tatt bilder til en artikkel. kommer ut om 1-2 uker.. *gulp*
Sanne
hehe, jeg er for tiden på en klinikk for livsstilsendring, og dagbladets fredagsmagasin har vært her og skravlet og tatt bilder til en artikkel. kommer ut om 1-2 uker.. *gulp*

Aha! Ja noe sånt burde jeg også ha vært på... Blir bra å høre hva du syns om det
angrer overhodet ikke. blodsukkeret mitt har stupt ned til normalnivå, har mye mer energi, og ikke minst er det blitt morro å shoppe klær å finne ut man trenger å finne en *mindre* bukse enn det man først plukket med seg :p

litt akvaristikk: 9 stjernedanio og 5 ukjente coryer har kommet hjem, adoptert fra galemor via midlertidig asyl hos jan rune
ser ut til at mine nye coryer er c126, en elegans type. burde gå fint sammen med mine napoensis som ikke er altfor ulike

[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap